خشن‌تر از همیشه؛ فورد موستانگ ۷۲۷ اسب‌بخاری با امکانات ویژه

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تا امروز مدل‌های قدرتمندی از فورد موستانگ ساخته شده ولی مدل‌های کمی از آن‌ توانسته‌اند ویژگی و قدرت این نسخه را داشته باشند. موستانگ Roush P-51 نام محصول جدید فورد است که قدرت کم‌نظیر و تریم داخلی متفاوتی نسبت به مدل‌های عادی دارد. موستانگ P-51 به یک پیشرانه ۸ سیلندر خورجینی با حجم ۵ لیتر مجهز شده که می‌تواند زمین را با غرش ۷۲۷ اسب‌بخاری موتور خود به لرزه درآورد.

از قدرت فوق‌العاده این خودرو که بگذریم، نوبت به ظاهر و ویژگی‌های آن می‌رسد. این خودرو به کیت P-51 تجهیز شده که ظاهر خشن‌تری نسبت به مدل‌های عادی داده است. اسپویلر و اسپلتر کربنی، چراغ‌های داخل جلوپنجره و بدنه عضلانی آن باعث شده‌ که موستانگ P-51خشن‌تر از همیشه باشد. داخل کابین هم تودوزی چرم و باکیفیتی به چشم می‌خورد. در این خودرو از کویل‌اور (Coilover) استفاده شده که می‌توان با آن، ارتفاع خودرو را کم و زیاد کرد. چرخ‌های این خودرو هم وزن کمی دارند تا برای سر خوردن در کف جاده و شیطنت‌های حرکات نمایشی مناسب‌تر باشند.

ویژگی‌ جالب P-51، صدای اگزوز آن است. اگزوز ویژه این خودرو به‌طور پیش‌فرض سه صدای مختلف دارد و راننده می‌تواند به کمک اپلیکیشنی مخصوص صداهای مخصوص بیشتری را برای پخش صدای اگزوز خود انتخاب کند. تصور این امکان با عوض کردن دنده دستی موستانگ، حس فوق‌العاده‌ای را به راننده و سرنشین منتقل می‌کند. مشتریان می‌توانند این خودرو را در دو نوع ۶ سرعته دستی یا خودکار تهیه کنند. قرار است از این اتومبیل ۵۱ دستگاه تولید شود.

منبع: TopGear

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar مهدی یاراحمدی

    فورد موستانگ واقعا عالیه

  2. Avatar ///mahdispd

    از قدیم عاشق موستانگ بودم و هستم

    1. Avatar محمد

      چه فایده که ۴۰ ساله ماشین آمریکایی وارد نشده و وارد هم نخواهد شد

      عشق ما ایرانی ها به ماشین آمریکایی مثل عشق شیرین و فرهاد شده

      میترسم وقتی دم دمای اخرم باشه واردات ماشین آمریکایی آزاد بشه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه