زبان اصحاب رسانه از توصیف Red Dead Redemption 2 قاصر است!

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه
بازی Red Dead Redemption 2

دو سه روزی است که شاهد انتشار اطلاعات مختلف از ساخته‌ی بعدی راک‌استار گیمز هستیم. پیش از هر چیز تریلر سوم Red Dead Redemption 2 منتشر شد، سپس به لطف پیش‌نمایش‌های بازی اسکرین‌شات‌های شگفت‌انگیز و جدیدی از بازی دیدیم. راک‌استار گیمز روند بازی را به تعدادی از رسانه‌های مختلف نشان داده است.

Red Dead Redemption 2 در روز۴ آبان روی پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

خبرگزاری‌های زیادی به مراسم راک‌استار برای نمایش Red Dead Redemption 2 دعوت نشده بودند. راک‌استار از هر زبان و ناحیه رسانه‌‌ای را انتخاب کرده بود تا روند بازی، دنیای آن و تعدادی مراحل را به آن‌ها نشان دهد. شکی در این موضوع نداشتیم، ولی کسانی هم که بازی را دیده‌اند از توانایی راک‌استار گیمز در خلق دنیایی زنده و زیبا می‌گویند. ظاهرا نه تنها قرار است شخصیت‌هایی آشنا در Red Dead Redemption 2 ببینیم، بلکه حتی برخی از سیستم‌ها و مکانیک‌های قسمت قبلی هم به این بازی جدید راه پیدا کرده‌اند.

در ادامه تصمیم گرفته‌ایم خلاصه‌ای از پیش‌نمایش‌هایی که خبرگزاری‌ها از Red Dead Redemption 2 نوشته‌اند را برای‌تان قرار دهیم.

بازی Red Dead Redemption 2 در روز ۲۶ اکتبر (۴ آبان) روی پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

 

بازی Red Dead Redemption 2

Telegrpah:

«پس از اینکه بالاخره روند Red Dead Redemption 2 را دیده‌ایم، می‌توانیم به وضوح بگوییم که وسترن بزرگ بعدی قرار نیست یک فیلم باشد، بلکه Red Dead Redemption 2 است. فقط محیط بازی نیست که غرب وحشی را زنده می‌کند، بلکه شخصیت‌ها و چگونگی تعامل بازی‌کننده با آن‌ها هم نقش بزرگی در به تصویر کشیدن غرب وحشی دارد؛ از ملاقات‌های کوتاه و اتفاقی با افراد مختلف در بین راه گرفته تا همراهان خسته‌ی آرتور در گروه آن‌ها و هم‌چنین مردان قانون. این دنیا به همان اندازه که زیباست، خشن و بی‌رحم است و آرتور هم ساخته‌ی همین دنیاست؛ مثل تمام افراد دیگری که با آن‌ها برخورد می‌کند.»

 

IGN:

«تا به حال هیچ بازی دیگری نتوانسته است ارتباطی که با Red Dead Redemption 2 برقرار کرده‌ام را تداعی کند. همه چیز در جای خود قرار دارد و وجود همه‌ی افراد هم نقش و هدفی دارد. رابطه‌ای عمیق و طولانی بین شما، رفتار شما و دنیای اطراف وجود دارد؛ رابطه‌ای که اساس همه چیز Red Dead Redemption 2 است. راک‌استار در توضیح بازی به نکته‌ی جالبی اشاره کرد: اینکه نمی‌خواهد هرگز احساس کنید به سمت مشخصی هل داده می‌شوید؛ اینکه بازی‌ساز به نحوی شما را در راهی که می‌خواهد قرار دهد. همه‌ی تصمیم‌ها به خود شما باز می‌گردد و باید پای تصمیم‌های خود هم بایستید، چه تصمیم خوبی گرفته باشید یا چه تصمیمی بد.»

 

بازی Red Dead Redemption 2

Hobby Consolas:

«بازی را دیده‌ام و هم‌چنین حسابی هم به آن فکر کرده‌ام، و با اطمینان می‌گویم که Red Dead Redemption 2 پایش را از انتظارات من فراتر گذاشته. بازی همان چیزی است که طرفداران این سبک از زمان خداحافظی با جان مارستن، می‌خواسته‌اند. زمان زیادی بازی را ندیدم، ولی می‌دانم آن چیزی که دیده‌ام، نسل جدیدی از بازی‌های ویدیویی است.»

 

Jeuxactu:

«خودتان را آماده کنید تا شگفت‌زده شوید، چون Red Dead Redemption 2 از نظر گرافیکی رویایی است. محیط بازی نفس‌تان را می‌گیرد و و جو و اتمسفر هم شگفت‌انگیز است. بازی عمیق و گوشه و کنار آن پر از جزییات است. Red Dead Redemption 2 سطحی از توجه به جزییات را نشان‌تان می‌دهد که تا به حال جای دیگری ندیده‌اید؛ کاری که فقط از دست راک‌استار برمی‌آید.»

 

بازی Red Dead Redemption 2

GamePro:

«شگفت‌انگیز است که چقدر جزییات در دنیای Red Dead Redemption 2 قرار گرفته؛ اینکه چقدر سازندگان بازی به ریزترین موضوعات هم فکر کرده‌اند. بازی در نگاه اول حیرت‌زده‌تان می‌کند. وقتی راک‌استار چراغ اتاق نمایش را روشن کرد، زبانم بند آمده بود. تصور نمی‌کردم جهش و پیشرفت انقدر بزرگ باشد. ددنیای بازی، نحوه‌ی تعامل با آن، توجه به جزییات ریز و درشت و همه چیز، به ساخت یکی از بهترین محیط‌های باز منجر شده‌اند.»

 

Everyeye:

«Red Dead Redemption 2 مفهوم محیط باز را فراتر می‌برد. بازی با دنیای زیبای خود، مبارزات هیجان‌انگیز و توانایی بالای‌اش در نمایش بی‌رحمی زندگی ما را شگفت‌زده کرد. با این حال، چیزی که بسیار روی ما تاثیر گذاشت، تلاشی بود که برای طراحی و ساخت هوش مصنوعی از پایه در بازی شده است. پس از عرضه‌ی Red Dead Redemption 2 بازی‌های مدرن و محیط باز دیگر مثل گذشته نخواهند بود.»

 

بازی Red Dead Redemption 2

Famitsu:

«تلاشی که راک‌استار در صنعت بازی می‌کند باز هم در Red Dead Redemption خودش را نشان می‌دهد. بازی ادغامی از مکانیک‌ها و سیستم‌های جدید و تکنولوژی گرافیکی حیرت‌آور است. مبارزات، موسیقی و سیستم جدید کمپ کردن Red Dead Redmption 2، تصوراتی که از بازی‌های ویدیویی داشتیم را جلوتر می‌برند. انقلابی‌ترین سیستم بازی کمپ کردن است و برای اولین بار است که چنین چیزی را در یک بازی می‌بینم. این سیستم جدید به همان اندازه‌ی سیستم تعویض شخصیت جی‌تی‌ای ۵ انقلابی است. فقط بخش کوچکی از بازی را دیدم، ولی آنچه دیدم به مقدار غیرقابل وصفی شگفت‌زده‌ام کرد.»

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. Avatar محمد

    اقای میرزایی لطفا انالیز digital foundry برای تریلر سوم رو هم ترجمه کنید

  2. Avatar بهنام

    امسال تو فصل جوایز رقابت جالبی بین red dead و god of war شکل میگیره کلا اینطور که بوش میاد با بهترین سال نسل هشتم طرفیم

  3. Avatar پژمان

    شاید باندل ps4 این بازی رو خریدم
    انقدر از نسخه اول لذت بردم که هیچ بازی جز این نمیتونه مجبورم کنه کنسول بخرم

  4. Avatar MH

    بازی بی حدو اندازه بنظر خوب میاد
    من که طرفدار بدجور Rockstarهستم …

  5. Avatar Mr. Mohamad

    از حرف های منتقدین معلومه که امسال با یک شاهکار دیگه طرفیم

  6. Avatar ali

    خیلی منتظر این بازی و اسپایدرمن هستم ولی با شرایط فعلی فک کنم پیش خرید

    کردن خیلی بصرفه باشه واگرنه فک نکنم تو ابان ماه قیمت ها زیر ۴۰۰ بیاد

    1. Avatar m_pouya_m

      اگه اوضاع ارز اینقدر مبهم نبود بهتون پیشنهاد می کردم چند ماه بعد عرضه، اقدام به خرید کنید. احتمالا بازی برای کریسمس یا جمعه سیاه و امثالهم تخفیف میخوره. اما نمیدونم آیا میزان تخفیف از پس تورم ما بر میاد یا نه، ضمن اینکه هزینه دانلود را هم باید در نظر گرفت

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه