بهترین خودروهایی که در نمایشگاه خودروی نیویورک معرفی شد

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه
نمایشگاه خودروی نیویورک

اکثر صاحب‌نظران صنعت خودرو فکر می‌کردند که نمایشگاه خودروی نیویورک، نمایشگاه آرامی خواهد بود و اتفاقات هیجان‌انگیزی در جریان آن رخ نخواهد داد. اما واقعیت درست برعکس آن بود. این نمایشگاه بسیار شلوغ و پر همهمه بود طی آن مدل‌های جدید از خودروها و ابر خودروهای مختلف معرفی شد.

آکورا MDX

پس از اینکه شرکت «آکورا» (Acura) در نمایشگاه خودروی دیترویت از طرح مفهومی Precision Concept در دیترویت رونمایی کرد، طبیعتا انتظار داشتیم که خودرویی با آن عناصر طراحی معرفی شود. حالا پس از چند ماه این اتفاق با معرفی آکورا MDX 2017 رخ داد.

نه تنها پنجره‌ی رادیاتور آن مثل Precision Concept طراحی شده، بلکه این خودرو یک مدل اسپورت-هیبریدی هم دارد. توان خروجی آن از مدل‌های استاندارد MDX با موتور V شکل و ۶ سیلندر بیشتر است و در عین حال مصرف سوخت آن کمتر و در نتیجه بازدهی آن بالاتر است.

n1

آکورا NSX GT3

شرکت آکورا در نمایشگاه خودروی نیویورک با معرفی خودروی مسابقه‌ای NSX همه را شگفت‌زده کرد. قرار است این مدل در گروه GT3 مسابقه دهد. قبل از اینکه NSX GT3 برای مسابقه آماده شود، باید بعضی از ویژگی‌های آن مثل سیستم هیبریدی-الکتریکی کنار گذاشته می‌شد. اما در عوض از نظر آیرودینامیکی بهتر شد و برای بدنه‌ی آن از فیبر کربن استفاده کرده‌اند.

n2

آئودی R8 Spyder V10

این هم یک خودروی شگفت‌آور دیگر بود.  R8 قبلی یک مدل با سقف جداشدنی داشت، بنابراین انتظار داشتیم که این مدل هم سقف جداشندی داشته باشد.

آئودی

بیوک آنکور (Encore)

وقتی شورلت در نمایشگاه خودروی شیکاگو مدل به‌روز شده‌ای از خودروی شاسی‌‌بلند و کامپکت ترکس (Trax) را معرفی کرد، انتظار می‌رفت که بیوک هم همین کار را با آنکور انجام دهد. ظاهر آنکور کمی تغییر کرده و آرام‌تر شده، اما اکثر ویژگی‌های آن همان است. چرا که بیوک آنکور پرفروش‌ترین خودروی این شرکت در سال ۲۰۱۵ بود.

بیوک آنکور

شورلت سونیک

شرکت جنرال موتورز، یکی از خودروهای کوچکش یعنی شورلت سونیک را در نمایشگاه خودروی نیویورک به‌روز کرد. ظاهر این مدل تغییر کرده و چهره‌ای جدی به خود گرفته، گویا که می‌خواهد به شما بگوید هیچ‌یک از کارهایتان را قبول ندارد.

شورلت سونیک

طرح مفهومی جنسیس (Genesis)

یکی از خودروهایی که از نظر بصری بسیاری را تحت تاثیر قرار داد، اولین طرح مفهومی از جنسیسِ هیوندای است. این طرح مفهومی هیبریدی یک نمایشگر ۲۱ اینچی با وضوح ۴K دارد که کل داشبورد را فرا گرفته. این طرح مفهومی در واقع مسیر طراحی مدل جنسیس را در آینده مشخص می‌کند.

هوندا Global Rallycross Civic

هوندا Civic یک خودرو با ۶۰۰ اسب بخار است که برای مسابقه‌ی اتومبیل‌رانی آماده شده است.

هوندا سیویک

هیوندای Ioniq

درست است که هیوندای Ioniq در نمایشگاه خودروی ژنو معرفی شد، اما از آنجا که عده‌ی زیادی از افراد نمی‌توانستند در این نمایشگاه در سوییس حضور داشته باشند، این خودرو در نمایشگاه خودروی نیویورک هم به نمایش گذاشته شد. Ioniq اولین خودروی الکتریکی هیوندای است که در سال میلادی جاری به فروش خواهد رفت.

هیوندای

جیپ گراند چروکی سامیت و تریلهاک (Grand Cherokee Summit, Trailhawk)

جیپ یک خودروی جدید برای معرفی در نیویورک آماده کرده بود، اما به دلایل خاصی مجبور شد رونمایی آن را به عقب بیندازد. اما با این حال، دو خودروی جدید از سری گراند چروکی برای ۲۰۱۷ معرفی کرد. این دو مدل «سامیت» (Summit) و «تریلهاک» (Trailhawk) هستند.

جیپ

جیپ گراند چروکی سامیت

جیپ گراند چروکی تریلهاک

جیپ گراند چروکی تریلهاک

کیا کادنزا (Cadenza)

کیا با معرفی نسل جدیدی از مدل کادنزا در نیویورک به همه‌ی ما یادآوری کرد که مدل کاندزا همچنان وجود دارد. موتور ۶ سیلندری و V شکل این خودرو به‌روزرسانی شده و نمای بیرونی یک چهره‌ی جدید به خود گرفته که به احتمال زیاد در آینده، این شکل ظاهری به دیگر خودروهای کیا راه خواهد یافت.

کیا کادنزا

مزدا MX-5 RF

مزدا بدون شک با MX-5 RF صحنه‌ی نمایشگاه را از آن خود کرده بود. سقف الکتریکی آن حدود ۴۵ کیلوگرم به وزن خودرو اضافه می‌کند. اما حتی با وجود وزن اضافه، این خودرو در جاده معجزه می‌آفریند.

مزدا

مرسدس سری جدید AMG

مرسدس در نیویورک با مدل AMG رسما یک برند جدید معرفی کرد. این مدل در دو کلاس متفاوت رونمایی شد. همچنین از یک کوپه‌ی کلاس GLC و یک کلاس CLA جدید و یک مدل کروکی C63 AMG رونمایی کرد. تقریبا نصف غرفه‌ی این شرکت قبل از کنفرانس مطبوعاتی‌اش پوشانده شده بود.

مرسدس AMG E43

مرسدس AMG E43

مرسدس کلاس CLA

مرسدس کلاس CLA

کوپه GLC

مرسدس کوپه GLC

کروکی C63

مرسدس کروکی C63

میتسوبیشی میراژ G4

میراژ G4 تمام ویژگی‌های مورد نظر خریداران را دارد. این خودرو قیمت پایینی دارد، مصرف سوخت آن کم است و قابلیت‌ها و تجهیزات کافی را در اختیار صاحبش قرار می‌دهد.

میتسوبیشی میراژ G4

میتسوبیشی Outlander PHEV

مدتی می‌شود که میتسوبیشی قول داده مدل الکتریکی کراس‌‌اور Outlander را عرضه کند، حالا بالاخره زمان آن فرا رسیده است. خودروی Outlander PHEV با یک موتور بنزینی ۲ لیتری و دو موتور برقی به افزایش محبوبیت و جذابیت میتسوبیشی کمک می‌کند.

میتسوبیشی outlander

نیسان GT-R

چند سالی می‌شود که خودروهای مختلفی از نسل فعلی GT-R معرفی شده است. بنابراین به‌روزرسانی‌های مهم نیسان برای این خودرو خبر خوبی است. ظاهر و فضای داخلی نیسان GT-R 2017 تغییرات زیادی داشته، آیرودینامیک آن بهتر شده و موتور آن هم قدرتمندتر شده است.

نیسان GR-T

تویوتا ۸۶

وقتی سایون، یک شرکت زیرمجموعه‌ی تویوتا به پایان راه خود رسید، همه نگران سرنوشت FR-S، کوپه‌ی اسپورت این برند بودند. اما خوشبختانه تویوتا اجازه نداد این خودرو به فراموشی سپرده شود و در نمایشگاه  خودروی نیویورک این خودرو را در قالب تویوتا ۸۶ زنده کرد. نمای بیرونی در این خودرو کمی تغییر کرده، اما تمام ویژگی‌های منحصر به فرد FR-S در تویوتا ۸۶ حفظ شده‌اند.

تویوتا 86

تویوتا کورولا

تویوتا کورولا هم یکی از آن خودروهایی بود که انتظار نداشتیم مدل به‌روز شده‌ی آن را در نمایشگاه خودروی نیویورک ببینیم. ظاهر آن کمی شبیه به مدل «پریوس» (Prius) است. علاوه بر این، تولد ۵۰ سالی کورولا فرصت مناسبی است که نسخه‌ی ویژه‌ای از این مدل عرضه شود.

تویوتا کورولا

تویوتا پریوس پرایم (Prius Prime)

مدل قبلی پریوسِ هیبریدی تفاوت چندانی با دیگر مدل‌های این سری نداشت، اما این موضوع در مورد پریوس پرایم صدق نمی‌کند. ظاهر آن چیزی بین پریوس و مدل «میرایی» (Mirai) است. این مدل پیشرفته‌ترین خودروی هیبریدی تویوتا تاکنون بوده و ظاهر آن هم بسیار آینده‌گرایانه است.

تویوتا پریوس پرایم

منبع: CNET

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۹ دیدگاه
  1. Avatar مبین لاریجانیان

    راستش من بیشتر از این ماشین خوشم اومد :
    ۱- ioniq
    ۲- grand cherokee
    ۳- cadenza
    نسبتا این سه تا از بقیه به نظر من بهتر ظاهر شدن و بقیه طراحی تقریبا مثل سابق رو داشتم کما اینکه سری AMG مرسدس بنز ( با وجود اینکه خودم عاشق بنزم ) در حدود ۸۰ درصد شبیه قبل بودن فقط کمی تفاوت داشتن اما نسبتا کدنزا و ioniq و گرند چروکی به نظر من خیلی بهتر از قبل شدن
    و اینکه خیلی متعجب شدم که انقدر دیر هیوندای ماشین الکتریکیش رو معرفی کرد کدنزا خیلی زیبا و باوقار شده یخورده از اون حالت اسپرت قبل دور شده اما این دور شدن به کلاسیک کردن ظاهرش خیلی کمک کرده و بسیار تاثیر گذار بوده گرند چروکی هم بنظرم نسبتا طراحی هم اسپورت و هم لوکسی رو به خودش گرفته ضمن اینکه اون ظاهر مستحکم و صفت و سختی که یه ماشین این تیپی باید داشته باشه رو هم حفظ کرده و این خیلی خوبه
    در کل ماشین همگی خوب بودن و خب مسلما همه در تلاشند که بهترینهاشون رو اراعه بدن ولی این سه شرکت در این نمایشگاه به شدت به نظر من
    درخشیدند

  2. Avatar وحید

    تویوتا کورولا بی نظیره

  3. Avatar محمد نظری راد

    جای بنتلی و رولزرویس خالی بود

  4. Avatar saber

    طراحیه جدید کدنزا فوق العاده شده

  5. Avatar حسن علیزاده

    کاش یه پیکان وانت هم بود

  6. Avatar حمید

    خیلی خوب بود،حیف که جای BMW خالی بود

  7. Avatar رضا چراغی

    جای پراید خالیه 🙂

  8. Avatar هنر دست

    خیلی عالی
    من عاشق کیا کادنزا هستم …
    ینی میشه یه روزی بخرمش ؟!

    1. Avatar امیررضا

      ان شاالله که یه روز این ماشینو که دوست داری بخری و حالشو ببری فقط همیشه یادت باشه ارزش ادم با ماشین گرون بالا نمیره بلکه شخصیت خوبه که انسان رو ارزشمند میکنه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه