داخل NES Classic چه خبر است؟

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

به احتمال خیلی زیاد، فعلا نمی‌توانید یک کنسول NES Classic پیدا کنید. تقاضا برای این کنسول نینتندو آن قدر زیاد است که اگر بخواهید در حال حاضر یک NES Classic تهیه کنید، باید به سراغ فروشگاه‌هایی مثل eBay بروید و به جای ۶۰ دلار، چند صد دلار برای خرید این کنسول پیاده شوید.

کنسول NES Classic حتی سخت‌افزاری قوی‌تر از Nintendo 3DS دارد.

با این حال، برخی از افراد که دست‌شان به کنسول NES Classic رسیده، دل و روده‌ی آن را به بیرون ریخته‌اند و ما هم می‌توانیم در مدت زمانی که برای عرضه‌ی این کنسول صبر می‌کنیم، به عکس‌های داخل NES Classic نگاهی بیاندازیم.

نینتندو خودش رسما از مشخصات کنسول NES Classic صحبت نکرده است، اما بر و بچه‌های شبکه‌ی اجتماعی Reddit خودشان سخت‌افزار این کنسول را شناسایی کرده‌اند:

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

پردازنده‌ی اصلی: Allwinner R16 شامل چهار هسته‌ی Cortex A7 و یک پردازنده‌ی گرافیکی Mali 400MP2

حافظه‌ی رم: ۲۵۶ مگابایت حافظه‌ی DDR3

خافظه‌ی فلش: ۵۱۲ مگابایت

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این سخت‌افزار، ده‌ها که هیچ، بلکه هزاران برابر از سخت‌افزار کنسول قدیمی NES قوی‌تر است. کنسول NES Classic حتی سخت‌افزاری قوی‌تر از Nintendo 3DS دارد. با اینکه شاید نیازی نبود نینتندو سخت‌افزاری با این قدرت را در NES Classic قرار دهد، اما خرید عمده‌ی پردازنده‌ها و چیپ‌ست‌های بازار، برای نینتندو بسیار ارزان‌تر از طراحی و تولید یک چیپ‌ست جدید تمام می‌شود.

می‌توانید در ادامه، تصاویر NES Classic را ببینید. این کنسول با قیمت ۶۰ دلار وارد بازار شده است.

NES Classic Teardown Polygon (1) NES Classic Teardown Polygon (2) NES Classic Teardown Polygon (4) NES Classic Teardown Polygon (5) NES Classic Teardown Polygon (6) NES Classic Teardown Polygon (7) NES Classic Teardown Polygon (8) NES Classic Teardown Polygon (9) NES Classic Teardown Polygon (10) NES Classic Teardown Polygon (11) NES Classic Teardown Polygon (12) NES Classic Teardown Polygon (13) NES Classic Teardown Polygon (14) NES Classic Teardown Polygon (15) NES Classic Teardown Polygon (16) NES Classic Teardown Polygon (17) NES Classic Teardown Polygon (18)

‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Polygon

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar علی اشهدی

    منتظریم که دیجیکالا بیاره????

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه