دارث ویدر با صدای اصلی به جنگ ستارگان برمی‌گردد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

از یکی دو روز پیش این خبر در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دارث ویدر، در فیلم جدید جنگ ستارگان (Star Wars) با نام روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان با صدای اصلی‌اش حضور خواهد داشت. امروز رسما تایید شد که تبه‌کار افسانه‌ای جنگ ستارگان بار دیگر با صدایی که نخستین‌بار خود را به مخاطبان شناساند، یعنی با صدای جیمز ارل جونز (James Earl Jones) روی پرده می‌آید.

تبه‌کار افسانه‌ای جنگ ستارگان بار دیگر با صدای جیمز ارل جونز روی پرده می‌آید.

جیمز ارل جونز در سه‌گانه‌ی اول مجموعه‌فیلم‌های جنگ ستارگان در نقش دارث ویدر ظاهر شده بود و همچنین صدای او را در انیمیشن شورشیان جنگ ستارگان (Star Wars: Rebels) برای همین شخصیت شنیده‌ایم.

کاتلین کندی (Kathleen Kennedy) رییس موسسه لوکاس فیلم در این باره گفته: “دارث وایدر در فیلم روگ وان، حضور کم‌رنگی خواهد داشت اما در لحظه‌های کلیدی و استراتژیک در هیبتی بزرگ‌تر ظاهر شده و به ایفای نقش می‌پردازد.”

گرث ادواردز کارگردان این فیلم می‌گوید: “در میانه‌ی شورش هیچ حرفی از نیروی تاریک یا دارث وایدر نیست. اما درون امپراتوری همه می‌دانند که دارث وایدر واقعا وجود دارد و به‌دنبال آن باورهایی مبنی بر وجود نیرو (یعنی نیروی تاریک) شکل گرفته‌ که همین باورها می‌گویند این نیرو در نزدیکی امپراتوری قرار دارد و درصورت مقابله با نفوذ آن عواقب تلخی دامن‌گیرشان می‌شود.”
در روگ وان که درواقع از لحاظ زمانی کمی قبل‌تر از سه گانه‌ی ابتدایی و اصلی مجموعه‌فیلم‌های جنگ ستارگان اتفاق افتاده، ویدر شهرت چندانی در کهکشان ندارد و درواقع تمام شهرتش مربوط به بعد از وقایع این فیلم است.

روگ وان همچنین پر از کاراکترهای تازه است که طبیعتا به‌زودی جزییاتبیش‌تری از آن‌ها خواهیم دانست. در این فیلم بازیگرانی همچون فلیسیتی جونز (Felicity Jones) در نقش جین ارسو، دیه‌گو لونا (Diego Luna) در نقش کاپیتان شورشی، ریز احمد (Riz Ahmed) در نقش بودی روک و بن مندلسون (Ben Mendelsohn) در نقش آدمیرال امپراتوری به ایفای نقش می‌پردازند.

روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان ۲۵ آذرماه امسال روی پرده‌ی سینما می‌رود.

منابع: Polygon , Game Spot

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه