داستان‌های هری پاتر همچنان ادامه دارند

۳۰ مرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که جی.کی رولینگ نوسینده‌ی مجموعه کتاب‌های هری پاتر پس از منتشر شدن کتاب هری پاتر و فرزند نفرین شده گفته بود که دیگر داستان‌های این شخصیت را ادامه نمی‌دهد، به این موضوع اشاره کرد که  که چند داستان کوتاه از دنیای جادویی هری پاتر در سایت Pottermore منتشر می‌کند.

جی‌.کی. رولینگ نویسنده‌ی مجموعه کتاب‌های هری پاتر اعلام کرد که چند داستان کوتاه از دنیای هری پاتر منتشر می‌کند که بعید نیست به مرحله‌ی چاپ هم برسند.

این داستان‌های کوتاه جدید بیش از پیش به مدرسه‌ی جادوگری هاگوارتز می‌پدازند و داستان‌ها و ماجراهای مرموز آن را بیان می‌کند. در این داستان‌های جدید به گذشته‌ی شخصیت پروفسور «اسلاگهورن» (Slughorn)،  قهرمان‌های مدرسه‌ی هاگوارتز، سرگرمی‌های خطرناک این مدرسه و بخشی از زندگی پروفسور «کتلبرن» (Kattleburn) و نقش پروفسور «مینروا مک‌گونگال» (Minerva McGonagall) در دومین جنگ جادوگری پرداخته می‌شود.

این داستان‌های کوتاه توسط خود رولینگ نوشته می‌شوند و احتمال چاپ‌ شدن آن‌ها هم وجود دارد. البته رولینگ قبلا داستان‌های کوتاه بسیاری در سایت Pottermore منتشر کرده و بعید نیست که تمام این داستان‌ها در قالب یک کتاب راهی بازار شوند.

این داستان‌های کوتاه قرار است به صورت دیجیتالی با قیمت ۲.۹۹ دلار راهی بازار شوند. تاریخ عرضه‌ی آن‌ها هم ۱۶ شهریور ماه اعلام شده است.

منبع: The Verge

‌‌‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه