درآمد HTC در ماه سپتامبر ۴۱ درصد افزایش نشان داده است

۱۸ مهر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گزارش مالی شرکت HTC نشان می‌دهد این شرکت در ماه سپتامبر نسبت به ماه گذشته ۴۱ درصد رشد درآمدی داشته است. درآمد HTC در ماه سپتامبر ۴۱۷.۹ میلیون دلار بوده است؛ درآمدی که از ماه نوامبر سال گذشته برای این شرکت بی‌سابقه بوده. اگر درآمد ماه سپتامبر امسال را با همین ماه در سال گذشته مقایسه کنیم خواهیم دید این درآمد نزدیک به ۳۱.۳ درصد افزایش نشان داده است.

البته شرکت HTC بسیاری از اعداد و ارقام جزیی‌تر مربوط به حوزه فروشش را افشا نکرده و در حال حاضر نمی‌توان آن‌ها را مورد بررسی قرار داد. اما این جزییات هم در گزارش فصل سوم مالی شرکت که در اولین روزهای ماه نوامبر منتشر خواهد شد قابل بررسی است.

اما دلایل این افزایش درآمد چیست؟ بعضی از تحلیل‌گران این موضوع را به دو عامل مرتبط می‌دانند. یکی از آن‌ها کسب و کار HTC در حوزه واقعیت مجازی و معرفی هدست HTC Vive است که بازار هم نسبت به آن واکنش خوبی داشته. از طرف دیگر این شرکت پرچم‌دار گوشی‌های هوشمند خود HTC 10 را هم به بازار عرضه کرد که آن هم فروش قابل قبولی داشته است. مجموعه این عوامل می‌توانند باعث بهبود قابل توجه وضعیت این شرکت شده باشند. باید این را هم اضافه کنیم که HTC تولیدکننده گوشی‌های پیکسل و ییکسل XL شرکت گوگل هم هست و در صورت موفقیت این گوشی در بازار، HTC هم جایگاه خود را بهتر از همیشه تثبیت خواهد کرد.

منبع: GSMArena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه