درباره دیجی‌کالا مگ

دیجی‌کالا مگ یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در تابستان سال ۱۳۹۴ توسط وب‌سایت دیجی‌کالا ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در دیجی‌کالا مگ دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد.

دیجی‌کالا مگ از دل دیجی‌کالا و پنجره‌ای رو به آینده است. دیجی‌کالا مگ از فناوری‌های پیش رو می‌گوید، از دانش فراسوی امروز و از سرگرمی‌هایی که می‌تواند سبک زندگی آینده‌ی ما را بسازد. اکنون، روح دیجی‌کالا را در کالبدی جدید قرار داده‌ایم. کالبدی که برای آگاه کردن مردم و راهنمایی آن‌ها به سوی افق‌های دوردست درست شده است. افق‌های دوردستی که زندگی مدرن، آن را می‌طلبد و همواره انسان‌های پیشگام به سوی آن رفته‌اند. فردا از این‌جا آغاز می‌شود. دیجی‌کالا مگ راهنمایی است برای آینده. آینده‌ای که در آن گجت‌های عجیب‌و‌غریب، خودروهای بدون راننده و پرینترهای سه‌بعدی به بخشی از سبک زندگی ما تبدیل شده‌اند؛ فردایی که در آن فضا دیگر آن‌قدر دور نیست و سرگرمی‌های آدم‌ها از مرزهای تخیل عبور کرده. دیجی‌کالا مگ دستورالعملی است برای روبرویی با پیچیدگی‌های آینده. فردا از این‌جا آغاز می‌شود و ما ادعا می‌کنیم، آن‌چه برای فردای‌تان می‌خواهید در دستان ماست. ما با نگاهی متفاوت و دوستانه، شما را در مسیر فردایی بهتر همراهی خواهیم کرد.

حالا ما اینجاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با دیجی‌کالا مگ فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.