در بازی جدید جنگ ستارگان، گوشی‌تان تبدیل به شمشیر نوری می‌شود

۲۵ آذر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوگل نسخه‌ی بازی Star Wars را وارد بازار کرد. این بازی یک نکته‌ی خاص دارد و آن این‌که گوشی هوشمند خودتان را با کامپیوتر دسکتاپ‌تان جفت (pair) می‌کنید و در حین بازی گوشی شما نقش شمشیر نوری (Lightsaber) را دارد.

گوشی عین شمشیر نوری شما عمل می‌کند؛ حرکت آن روی مانیتور اجرا می‌شود، با آن مبارزه می‌کنید و بقیه‌ی کاربرهایی که مثل شما شمشیر نوری دارند را شکست می‌دهید تا از مهلکه فرار کنید.

همین‌طور که به اکران آخرین فیلم ساخته شده از سری مجموعه‌ی جنگ ستارگان با نام Star Wars: The Force Awakens نزدیک می‌شویم، هیجان علاقه‌مندان به این داستان و تمام چیزهای مرتبط با آن اوج می‌گیرد و همراه با آن، انواع اپلیکیشن‌های بازی و برنامه و کالاهای تبلیغاتی و غیره هست که وارد بازار می‌شود.

دنیای موبایل هم از این قضیه جدا نیست؛ گوگل نسخه‌ی جنگ ستارگان را برای Google Cardboard عرضه کرده و Verizon هم چندین تصویر پس‌زمینه (Wallpaper) عالی طراحی کرده. حالا آخرین محصول گوگل در این رابطه، یک بازی هست به اسم Lightsaber Escape. Lightsaber Escape یک بازی طراحی شده برای کروم روی وب است و در مجموعه‌ بازی‌های پروژه‌ی Chrome Experience قرار می‌گیرد.

یک شات از بازی lightsaber Escape

تصویری از بازی lightsaber Escape

ویژگی جدیدی که در این بازی تجربه می‌کنید این‌ است که گوشی خودتان را با کامپیوتر جفت می‌کنید. بعد از این‌که با کامپیوتر دسکتاپ وارد وب سایت شدید، لینکی به شما می‌دهند که شمشیرتان را (در واقع همان گوشی‌تان را) کالیبره کنید.

گوشی عین شمشیر نوری شما عمل می‌کند؛ حرکت آن روی مانیتور اجرا می‌شود، با آن مبارزه می‌کنید و بقیه‌ی کاربرهایی که مثل شما شمشیر نوری دارند را شکست می‌دهید تا از مهلکه فرار کنید. ایده‌ی جالبی هست ولی متاسفانه در عمل چندان هیجان‌انگیز و جذاب از آب در نیامده است.

تجربه‌ی مبارزه  فقط به یک سری دفع کردن ضربه‌ها و برگردان آن‌ها به سمت مهاجم ختم شده. بد نیست اما می‌توانست بهتر هم باشد.

به هر حال، این قرار نیست یک بازی کامل باشد؛ بیش‌تر یک تجربه‌ی سرگرم‌کننده است.

lightsaber-escape--star-wars-google

 

منبع: Android Authority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه