در سه ماهه سوم سال میلادی ۲۶ میلیارد اپلیکیشن دانلود شده

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

App Annie یک پلتفرم تحلیل اپلیکیشن، گزارش مربوط به مصرف اپلیکیشن‌ها در سه ماهه سوم سال میلادی جاری را منتشر کرده است. براساس داده‌های این گزارش بیش از ۲۶ میلیارد اپلیکیشن بوسیله کاربران اندروید و iOS بین ماه‌های جون و سپتامبر دانلود شده است. این آمار افزایشی ۸ درصدی را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهند. البته این آمار صرفا به دانلود اپ‌های جدید تعلق دارد و شامل به‌روزرسانی یا نصب مجدد یک اپ که قبلا نصب شده نمی‌شود.

گزارش تحلیلی App Annie نشان می‌دهد کاربران در سه ماهه سوم سال میلادی پول بیشتری هم صرف اپلیکیشن‌ها کرده‌اند. براساس این گزارش مصرف‌کننده‌ها ۱۷ میلیارد دلار پول صرف بازار اپلیکیشن کرده‌اند

کاربران حدود ۳۲۵ میلیارد ساعت را در اپ‌های اندرویدی صرف کرده‌اند و این هم افزایشی ۴۰ درصدی را نسبت به سال قبل نشان می‌دهد. App Annie برای این افزایش قابل توجه هم دلایلی دارد. این شرکت عنوان کرده که این رشد به دلیل بهبود وضعیت زیرساخت اینترنت بعضی از کشورها مانند هند است. ظاهرا هند در کنار ویتنام و اندونزی در این حوزه رشد دو رقمی داشته‌اند.

طبق این گزارش اپ‌های iOS هم وضع بدی نداشته‌اند. در سه ماهه دوم سال میلادی دانلود اپ‌های این پلتفرم هم ۸ درصد افزایش داشته. بازارهای اصلی این اپ‌ها هم به‌ترتیب چین، ایالات متحده آمریکا و عربستان بوده‌اند.

گزارش تحلیلی App Annie نشان می‌دهد کاربران در سه ماهه سوم سال میلادی پول بیشتری هم صرف اپلیکیشن‌ها کرده‌اند. براساس این گزارش مصرف‌کننده‌ها ۱۷ میلیارد دلار پول صرف بازار اپلیکیشن کرده‌اند که از این مبلغ ۱۱ میلیارد دلار آن در اپ استور خرج شده. طبق گزارش App Annie کاربران تا سال ۲۰۲۱ حدود ۱۰۰ میلیارد دلار پول خرج اپلیکیشن‌ها خواهند کرد.

منبع: GSMArena


برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه