دسترسی سایت‌های تورنت در گوگل کروم بسته شده است

۲۱ تیر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد که باز کردن سایت‌های تورنت روی مرورگر «کروم» غیر ممکن شده است. سایت‌هایی مثل KickAssTorrents، Torrentz، ExtraTorrent و RARBG از سایت‌هایی هستند که کروم دسترسی به آن‌ها را ناممکن کرده است.

مرورگر گوگل کروم، سایت‌های تورنت را خطرناک شناسایی کرده و به کاربران، اجازه ورود نمیدهد.

زمانی که بازدیدکننده‌ها می‌خواهند وارد این سایت‌ها شوند، کروم با این پیغام که “این سایت می‌تواند بدافزارهایی روی سیستم شما نصب کند” به کاربران هشدار می‌دهد و دسترسی به وب‌سایت را ناممکن می‌کند.

صاحبان این سایت‌های تورنت، وجود هر گونه نرم‌افزار مخرب را روی سایت‌های‌شان تکذیب کرده‌اند. مدیر وب‌سایت RARBG به خبرگذاری TorrentFreak گفته است: «گوگل این اجازه را به ما نداده است تا با استفاده از نرم‌افزار Webmsater Tools این شرکت، مشکل سایت‌مان را پیدا کنیم. امیدوارم هرچه سریع‌تر گوگل این حرکت را کنار بگذارد.»

ChromeTorrent1

مدیر وب‌سایت Extra Torrent هم معتقد است که گوگل درباره‌ی وجود نرم‌افزارهای مخرب روی سایت‌شان اشتباه می‌کند: «هیچ بدافزاری روی سایت ما نیست و به‌راحتی می‌توان آن را روی مرورگرهایی مثل فایرفاکس یا کرومیوم باز کرد.»

گوگل هیچ صحبتی درباره‌ی این موضوع نکرده و تمام سوالات را به یک صفحه در سایت‌شان که درباره‌ی مسایل امنیتی صحبت می‌کند ارجاع داده است. در حال حاضر مسولان سایت‌های RARBG و Extra Torrents توانسته‌اند سایت‌های‌شان را باز کنند.

منبع: Torrent Freak

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه