شخصی‌سازی پیشرفته ماشین‌ها در Need for Speed: Payback را ببینید

۸ مرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت بازی‌سازی الکترونیک و استودیوی «گوست گیمز»، سازنده‌ی مجموعه بازی‌های «نید فور اسپید» (Need for Speed)، تریلر و تصاویر تازه‌ای از قسمت جدید این مجموعه بازی‌ها منتشر کرده‌اند. تریلر و تصاویر تازه‌ی Need for Speed: Payback روی دستکاری کردن و شخصی‌سازی کردن خودروها تمرکز دارد.

Need for Speed: Payback قرار است در روز ۱۰ نوامبر روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

بازی‌کننده‌ها می‌توانند خودروهایی بسیار خاص بسازند و با عمق زیادی، ماشین‌ها را چه از نظر عملکرد و چه از نظر ظاهری، پیشرفت دهند. می‌توان عملکرد خودروها را در پنج کلاس مختلف Race، Drift، Off-Road، Drag و Runner تنظیم کرد. هم‌چنین بازی‌کننده‌ها خودروهایی در طول بازی و در نقشه‌ی بزرگ آن پیدا می‌کنند که خراب شده و به گوشه‌ای افتاده‌اند. می‌توان این خودروها را به گاراژ برد و از ابتدا دوباره آن‌ها را ساخت. قطعات مختلف ماشین‌ها را می‌توان در طول بازی پیدا کرد، با پیروزی در مسابقات آن‌ها را به دست آورد یا اینکه قطعات را خرید.

بازی Need for Speed: Payback در کنفرانس الکترونیک آرتز در طول نمایشگاه E3 2017 رونمایی شد. این بازی قرار است در روز ۱۰ نوامبر روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

می‌توانید در ادامه، تریلر و تصاویر جدید منتشر شده از این بازی را ببیند.

منبع: Gematsu

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar سینا

    مشکل چیه

  2. Avatar سینا

    سلام چرا نسخه هک برای کامپیوتر نداره بعدشم سیستم عامل من خیلی بالا تر از او چیزیه بازی میخاد ولی باز هم وسطش میاد بیرون

  3. Avatar امیر

    Hadigamer@
    شما بازی نکن

  4. Avatar hadi gamer

    بنظرم need for speed هر کاریم بکنه چرت ترین بازی ماشینیه که تجربه کردم , بهترین بازی ماشینایی که تجربه کردم و چند ساعت ادمو میخکوب میکنن به زمین یکی midnight club بوده که سازندش راک استاره و واقعا بازی بی نظریری بود و هم ps2 و ps3 عالی بود کاشکی واسه ps4 هم راک استار بسازه و یکی هم بود به اسم burnout که بازی خیلی جالبی بود مخصوصا تخریب پذیری . با تشکر.

    1. Avatar Racer

      به توچه که چرته تو کی هستی؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه