به دلیل تقاضای زیاد تحویل برخی از گوشی‌های نوت ۷ با تاخیر همراه خواهد بود

۲۱ مرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۷ پس از بسیاری شایعات و حرف و حدیث‌ها در روز ۱۲ مردادماه تابستان امسال معرفی شد. از زمان معرفی این گوشی تا به امروز نوت ۷ توانسته پیش‌فروش بسیار موفقی داشته باشد. پیش از این در خبری اعلام کردیم که فقط ۲۰۰ هزار دستگاه از این گوشی ظرف دو روز در کشور کره جنوبی پیش‌فروش شد که در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود. حال در خبر جدیدی اعلام شده تقاضا برای این گوشی به قدری زیاد شده که سامسونگ عرضه نوت ۷ در بخشی از کشورها را با تاخیر همراه کرده است.

برای مثال در یک خبر جدید مشخص شده سامسونگ به رسانه‌های کشور مالزی نامه‌ای فرستاده که در آن اطلاع داده شروع عرضه نوت ۷ در این کشور با تاخیر همراه خواهد بود. قرار بود توزیع رسمی گوشی‌های این شرکت در تاریخ ۲۹ مردادماه آغاز شود اما براساس این نامه ممکن است در بعضی کشورها از جمله مالزی تاریخ عرضه به ماه بعدی میلادی موکول شود. سامسونگ اعلام کرده علت این تاخیر تقاضای زیاد برای این گوشی است که باعث ایجاد محدودیت‌هایی در چرخه تامین جهانی سامسونگ شده است. البته بر این نکته هم تاکید شده کسانی که از ۸ تا ۱۰ ماه آگوست (۱۸ تا ۲۰ مرداد) گوشی را پیش‌خرید کرده‌اند به موقع گوشی را دریافت خواهند کرد و تحویل‌ گوشی به این دسته از خریداران با تاخیر همراه نخواهد بود. هنوز مشخص نیست که این تاخیر در چند کشور اتفاق خواهد افتاد.

منبع: Ubergizmo


مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. Avatar علیرضا وهابیان

    این رو هم بدونید که با ورود برندهای متفاوت گوشی های هوشمند به بازار دیگه انحصار طلبی اپل به پایان رسید.

  2. Avatar Next is Now

    وقتی بهترین گوشی دنیا رو میسازی باید یه همچین مشکلاتی رو هم به جون بخری ! واقعا جای تبریک داره که در این رکود بازار یک کمپانی میتونه گوشی ای رو بسازه که خودش هم نمیتونه تقاضاش رو پیش بینی کنه

  3. Avatar علی

    خیلی دوست دارم بدونم بالاخره این گوشی با این همه طرفدار چقدر میفروشه.

  4. Avatar saber

    گوشیه خوب ساختن هم این مشکلاتو داره ! 🙂

    1. Avatar سام

      عوض هنگش بالاست

      1. Avatar محمد

        از کجا میدونی شما ؟

      2. Avatar سام

        مگه شما هنگسونگ را نمی شناسید؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه