دنا پلاس توربو اتومات احتمالا سال دیگر به بازار عرضه می‌شود

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
دنا پلاس توربو اتوماتیک

هاشم یکه‌زارع در گفت‌و گو با عصرایران با اشاره به ورود دنای اتوماتیک با موتور توربو شارژ در سال ۹۷ به بازار گفت: بعد از استقبال خوبی که از خودروی دنا پلاس به وجود آمد، بنا داریم دنا پلاس توربو اتوماتیک (مجهز به گیربکس اتوماتیک) را به بازار عرضه کنیم. مطمئن هستیم که با ورود آن خیلی از رقبا خارجی کنار خواهد رفت.

دنا پلاس یکی از جدیدترین خودروهای داخلی به حساب می‌آید. این اتومبیل بر مبنای دنا معمولی طراحی و تولید شده و تنها در جزییاتی مثل ظاهر چراغ‌ها و تعدادی آپشن فرق کرده است. آپشن‌های مختلف دناپلاس از جمله سانروف، دوربین دید عقب و چراغ روشنایی روز باعث شده تا نظر بسیاری از مشتریان ایرانی از سمت خودروهای چینی به این اتومبیل تغییر کند.

بیشتر بخوانید: نگاه نزدیک به دنا پلاس

در ادامه این گزارش، گفته شده که گیربکس این خودرو ساخت پانچ بلژیک است و هم اکنون در حال گذراندن تست‌های فنی است. مدل اتوماتیک دنا پلاس با آپشن‌های بیشتری نسبت به مدل دنده‌ای وارد بازار خواهد شد و پیش بینی می‌شود قیمت این خودرو  حدود ۶۵ میلیون تومان باشد.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. سروش

    طراحی موتور از یه شرکت بی نام و نشان و ارزان سازی مطلق قطعات موتور ef7 بزرگ ترین اشتباه بود. باید امتیاز یک موتور قدیمی میتسوبیشی یا فولکس رو میخریدند. Ef7 خودش از پر ایراد ترین موتورهااست. با نصب توربوی چینی و بنزین اکتان پایین و کیفیت یورو۲ مطمئناً سرطانی بیش نیست! طراحی خام و ناقص خطوط و شکستگی های بدنه و جلو ، عقب و نمای بغل ماشین هم که سرجای خود باقی است. پلت فرم هم پلت فرم ۴۰۵ طراحی شده ۴۰ سال پیش! قیمت این از اکسنت و ریو و یاریس بیشتره!!!

  2. Reza

    سمند پلاس
    دنیای مشکلات برقی

  3. امیرحسین

    من دارم اتاقش صدا افتاده و کمک های عقبشم روغن دادن و صدای اضافی از گیربکس میاد.تنها حسنش آپشن و ظاهر بهترش نسبت به همرده هاشه

  4. علی هاشمی

    بنظرم با توجه به قیمت ۵۳ تومنی دنا پلاس توربو قیمت نمونه اتوماتش زیادی بالاست و ۶۵ تومن ارزش نداره و منطقی نیست و نکته دیگه گیربکس ۵ سرعته اتومات برای خودروی ۱۵۰ اسبی زیاد توجیحی نداره خودروهای چینی با همین بازه ی قدرتی حتی نمونه ۷ دنده رو میبینیم توشون مثل آریزو ۵ توربوی ۱۴۷ اسبی که ۷ دنده ست

    اما با تمام این تفاسیر دنا پلاس توربو بنظرم بهترین و جذابترین خودرو در میان تولیدات داخله

    1. محسن

      مخالفم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه