[ویدیو] با دوربین‌های جدید گوپرو آشنا شوید؛ Hero 5 Black و Hero 5 Season

۷ مهر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت «گوپرو» (GoPro) مدتی پیش نسل جدید دوربین‌های ورزشی خودش را با نام‌های Hero 5 Black  و Hero 5 Season معرفی کرد. دوربین‌هایی که به ترتیب ۳۹۹ دلار و ۲۹۹ دلار قیمت دارند. هر دو دوربین توانایی فیلم‌برداری با کیفیت ۴K با سرعت ۳۰ فریم برثانیه را دارند. این محصولات ضد آب هستند و از قابلیت فرمان صوتی هم پشتیبانی می‌کنند.

البته این دو دوربین تفاوت‌های مهمی هم با یکدیگر دارند. مدل Hero 5 Black می‌تواند با کیفیت ۱۲ مگاپیکسل عکاسی کند و به یک صفحه نمایش LCD لمسی هم مجهز شده است. از GPS داخلی بهره می‌برد و می‌تواند عکس‌های RAW و HDR تهیه کند. از طرف دیگر دوربین Hero 5 Season با کیفیت ۱۰ مگاپیکسل عکاسی می‌کند و صفحه نمایش هم ندارد. از GPS پشتیبانی نمی‌کند و قابلیت عکاسی RAW هم ندارد.

همچنین باید به این موضوع اشاره کنیم که مدل Black یک دکمه‌ی مخصوص برای عکاسی و ضبط ویدیو دارد. هر دو دوربین به میکروفن‌های استریو مجهز شده‌اند و از لرزشگیر عکس هم بهره می‌برند.

این دوربین‌های هیجان‌انگیز برای افرادی مناسب خواهند بود که می‌خواهند از کارهای ورزشی خودشان فیلم بگیرند. حتی می‌توانید از آن‌ها به عنوان یک محصول معمولی استفاده کنید. برای آشنایی بیشتر با این محصولات بهتر است ویدیوی زیر را مشاهده کنید و بیشتر با جادوی دوربین‌های Hero 5 آشنا شوید.

‌‌‌‌‌‌

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه