دوربین‌های ورزشی جدید نیکون معرفی شدند

۱ مهر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

نیکون شرکتی است که نیاز به معرفی ندارد. این شرکت چند روز پیش سری جدیدی از دوربین‌های ورزشی قدرتمند را معرفی کرده است. دوربین‌هایی که قصد دارند با دوربین‌های ورزشی گوپرو وارد رقابت شوند.

این دوربین‌ها اولین تولیدات نیکون در حوزه خود هستند و ماه آینده به بازار معرفی خواهند شد.

یکی از این دوربین‌ها، دوربین نیکون KeyMission 170 است. این دوربین مجهز به یک لنز واید با زوایه دید ۱۷۰ درجه و دریچه دیافراگم f/2.8 با حسگر ۸.۳ مگاپیکسلی CMOS است. این دوربین قادر است ویدیوهای ۴K ضبط کند، ضد آب و ضد ضربه است و در برابر یخ زدن در آب و هوای سرد مقاومت نشان می‌دهد. یک LCD هم در پشت دستگاه کار را برای کاربران این دوربین بسیار آسان‌تر می‌کند.

Nikkon

مدل دیگر یعنی نیکون KeyMission 80 یک دوربین ورزشی سبک و جمع و جور است که برای کاربرهای معمولی مناسب است. این دوربین یک لنز ۸۰ درجه با زاویه باز و دریچه دیافراگم f/2.0 و سنسور ۱۲ مگاپیکسلی CMOS دارد. دوربین مورد بحث قادر است با کیفیت FHD ویدیو ضبط کند و با وجود یک دوربین ۵ مگاپیکسلی دیگر می‌توان با آن سلفی هم گرفت. این دوربین هم ضد آب، ضد ضربه و مقاوم در برابر یخ زدن است. علاوه بر این‌ها صفحه‌نمایش لمسی LCD هم در پشت دوربین وجود دارد.

دوربین نیکون KeyMission 360 هم اولین دوربین نیکون است که قادر است ویدیو ۴K را به شکل ۳۶۰ درجه ضبط کند.

دوربین‌های نیکون KeyMission 360،  KeyMission 170 و KeyMission 80 به ترتیب ۴۹۹، ۳۹۹ و ۲۷۹ دلار قیمت دارند و در ماه میلادی اکتبر آماده فروش خواهند بود.

‌‌‌

منبع: Ubergizmo

 

Drone_Footer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه