دوربین دوتایی، ۸ گیگ رم و اسنپ‌دراگون ۸۲۰ با قیمتی شگفت‌انگیز

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

شرکت‌های مختلف سازنده‌ی گوشی هوشمند، یکی پس از دیگری سعی دارند تا با سخت‌افزارهای قوی‌تر، برتیر‌شان را به یکدیگر نشان دهند. سازنده‌های گوشی از قوی‌ترین چیپ‌ست‌های بازار استفاده می‌کنند، حافظه‌ی رم گوشی‌شان را تا حد ممکن بالا می‌برند و از صفحه‌های نمایشی استفاده می‌کنند که از خفن‌ترین تلویزیون‌ها هم بهتر هستند. با این حال، اگر دنبال سخت‌افزار خفن هستید، می‌توانید با قیمت بالا، گوشی جدیدی را تهیه کنید.

شرکت جدید Mana اخیرا یک گوشی هوشمند به کیک‌استارتر آورده و به دنبال جمع‌آوری بودجه است. می‌توانید با پرداخت ۳۴۹ یورو، یک گوشی Velocity One را برای خودتان رزور کنید؛ قیمتی که نصف یک آیفون ۷ یا گلکسی اس ۷ است. شرکت مانا می‌گوید که می‌تواند تجربه‌ی کار با گوشی‌های ساخته‌ی اپل یا سامسونگ را با گوشی‌اش برای‌تان محیا کند.

Mana-Velocity-One-concept-renders-(9)

هنوز هم نمی‌دانیم چطور شرکت Mana می‌خواهد با ۳۴۹ یورو، یک گوشی با قوی‌ترین سخت‌افزار ممکن را ارایه دهد، اما بد نیست نگاهی به سخت‌افزار آن بیاندازیم. گوشی Velocity One قرار است یک پردازنده‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۱ (یا اسنپ‌دراگون ۸۲۳ اگر تا زمان عرضه‌ی گوشی معرفی شود) داشته باشد. حافظه‌ی ذخیره‌ی این گوشی ۶۴ گیگابایت است و هشت گیگابایت حافظه‌ی اصلی یا همان RAM هم در آن قرار داده شده.

صفحه‌ی نمایش گوشی Velocity One قرار است ۵.۵ اینچی با وضوح ۲K باشد. دو دوربین ۱۶ مگاپیکسلی هم پشت این گوشی قرار خواهد گرفت و دوربین سلفی آن هم ۸ مگاپیکسل خواهد بود. باتری این گوشی ظرفیتی ۳۳۵۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد داشت.

این گوشی هم‌چنین حسگر اثر انگشت و گواهینامه‌ی IP68 دارد. از نظر نرم‌افزاری، سیستم عامل گوشی Velocity One به هنگام عرضه، اندروید مارش‌مالو خواهد بود. اما قرار است این گوشی به اندروید نوگت هم بروزرسانی شود.

اگر می‌خواهید یک Mana Velocity One برای خودتان رزرو کنید، به صفحه‌ی کیک‌استارتر آن سری بزنید.

‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Phone Arena

Drone_Footer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۹ دیدگاه
  1. Milad

    خوب ،به نظر میاد که سازنده پروژه میلی به ادامه نداره و جمع آوری کمک هزینه رو متوقف کرده… شایدم موقتیه دقیق نمیدونم.

  2. mobin

    دی جی کالاهم این گوشی رو بفروش میزاره

  3. حمید.

    فک کن گوشی بخری، مارکش اسم ماکارونی باشه!
    همین گوشیا ثابت میکنن که برتری عددی و روی کاغذ، دلیل بر بهتر بودن نیست

  4. سامان

    فقط یک مسئله اینجا مشخص میشه که اونم زیاده خواهی و به نوعی کلاهبرداری شرکتهای بزرگ تولید کننده ی گوشیهای موبایل هست.میزان سودی که این شرکتها برای خودشون در نظر میگیرن به هر دلیل و اسمی هم که باشه واقعاً شرم آوره

  5. Tic Tac

    با اتفاقی که برای نوت ۷ پیش آمد و همینطور تکرارش برای گوشی های چینی، دیگر کمتر کسی به برندهای بی نام و نشان و حتی کره ای و چینی که فقط با کانفیگ قصد بازاریابی دارند، اعتماد داره. به نظر بنده کیفیت را در محصولات برندهای ژاپنی فقط میشود یافت و بازار متوجه این اصل شده است.

    1. حسن ر.

      برادر من، تقریبا تمام لوازم الکترونیکی جهان الان در جنوب چین و تایوان ساخته می‌شود، چه برندش آمریکایی باشد چه کره‌ای، چه ژاپنی!

  6. مجتبی

    جالبه، تو لیست کشورهاشون هیچ اسمی از ایران پیدا نشد که بخوایم رزرو کنیم.

    1. سهیل

      توقع دیگه ای داشتید؟

  7. دانیال

    سلام. خسته نباشید.
    میخواستم از عوامل مجله دی جی تشکر کنم به خاطر مطالب مفید، با ارزش و مهم، بروز، پرمحتوا و همچنین پوشش های خبری متنوع و بررسی های عالی محصولات. از وقتی این مجله ایجاد شد با اون همراه شدم و متفاوت بودن اون با سایر سایت های فعال در حوزه فناوری و …واقعا اجازه نمیداد من به اینجا سر نزنم. البته من مطالبو از کانال تلگرام و اینستای دیجی مگ دنبال میکنم ولی انقد مطالب و پستهای گذاشته شده برام جذاب و عالی هستن، کم پیش میاد وارد لینک مطلبی از مجله نشم. (سایر کانال های خبری رو هم دارم ولی دی جی مگ یه چیز دیگس 🙂 )
    کارتون حرف نداره. به امید موفقیت های بیشتر

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه