دوربین دوتایی هوآوی Mate 9 احتمالا مجهز به OIS خواهد بود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هوآوی، Mate 9 را تا پایان سال جاری میلادی معرفی می‌کند و همان‌طور که احتمالا می‌دانید این دستگاه هم قرار است دوربین دوتایی داشته باشد؛ اما ظاهرا برخلاف گوشی‌های P9، P9 Plus و Honor 8 دوربین دوتایی Mate 9 مجهز به لرزش‌گیر اپتیکی هم خواهد بود.

شایعات می‌گویند اپل هم چنین امکانی را برای دوربین پشت دوتایی آیفون ۷ پلاس در نظر گرفته است. البته همه‌ی این اطلاعات از یک تحلیل‌گر چینی نقل شده و اگرچه او بسیار معروف است، زیاد هم نمی‌توان به اطلاعات نقل‌شده اطمینان کرد.

هوآوی در این Mate 9 از یک سنسور تک‌رنگ و یک سنسور رنگی استفاده خواهد کرد، درحالی‌که هردو سنسور آیفون ۷ پلاس رنگی خواهند بود.

به‌هرحال طبق گفته‌های این تحلیل‌گر چینی دوربین‌ اصلی Mate 9 هم مثل تجربه‌ی P9 از برند لایکا خواهد بود. تفاوت میان تنظیمات دوربین دوتایی هوآوی و آیفون ۷ پلاس، این است که هوآوی در این دستگاه از یک سنسور تک‌رنگ و یک سنسور رنگی استفاده خواهد کرد، درحالی‌که هردو سنسور آیفون ۷ پلاس رنگی خواهند بود.

ممکن است اپل لرزش‌گیر اپتیکی یا OIS را برای هر دو سنسور در آیفون ۷ پلاس در نظر نگیرد و آن را فقط به یکی از سنسورها اختصاص دهد و این به‌خاطر مشکلی است که بر اثر تداخل آهن‌رباها پیش می‌آید. اما در سمت دیگر ماجرا هنوز نمی‌دانیم هوآوی می‌تواند بر این مشکل غلبه کند و هردو سنسور را مجهز کند یا خیر.

فبلت پرچم‌دار بعدی هوآوی با تراشه‌ی در دست عرضه‌ی Kirin 960 کار می‌کند و سیستم‌عامل آن اندروید ۷.۰ نوقا خواهد بود. انتظار می‌رود Mate 9 با ۴ یا ۶ گیگابایت رم به بازار گوشی‌های هوشمند بیاید و از اتصال Cat.12 LTE هم پشتیبانی کند.

منبع: GSM Arena

Birthday_Footer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه