دوربین جدید سونی با سنسور ۴۲.۴ مگاپیکسلی و سرعت فوکوس خودکار بی‌سابقه

۳۱ شهریور ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مدت‌ها است شرکت سونی بر روی دوربین‌های عکاسی بدون آینه کار می‌کند. به هر حال دوربین‌های بدون آینه هم به شکل انکار ناپذیری رشد محبوبیت را تجربه کرده‌اند چون بعضی از آن‌ها واقعا بدنه کوچکتر و قابلیت‌های جدیدتری دارند.

اما خبر هیجان‌انگیز برای کسانی که به دوربین‌های سری آلفای سونی علاقه‌مند بودند این است که سونی در کنار تولید دوربین‌های بدون آینه این سری از دوربین‌ها را هم فراموش نکرده و از آخرین مدل این دوربین‌ها رونمایی کرده است. مدل A99 II از این سری مدلی با سرعت بسیار بالای فوکوس خودکار و سنسوری بزرگتر از مدل‌های قبلی است. این دوربین یک سنسور فول فریم ۴۲.۴ مگاپیکسلی دارد و به فوکوس خودکار با تکنولوژی تشخیص فاز هیبریدی مجهز است.

این دوربین یک چشمی OLED با رزولوشن ۱۰۲۴ در ۷۶۸، بدنه ساخته شده از منیزیم و قابلیت فیلم‌برداری ۴k دارد. متاسفانه به این دلیل که دوربین مورد بحث صرفا برای مخاطبان و عکاس‌های حرفه‌ای تولید شده از نظر قیمت هم چندان ارزان نیست. شرکت سونی قیمت A99 II را در حدود ۳۲۰۰ دلار اعلام کرده است و انتظار می‌رود تا ماه نوامبر امسال این مدل جدید از دوربین‌های سری آلفای سونی به بازار عرضه شوند.

منبع: Ubergizmo

Drone_Footer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar محمد

    کیفیت دوربیناش واقعن عالیه
    چیزی ک ب این بخش از کمپانی داره آسیب میزنه،قیمت بالاشه

    1. Avatar علیرضا

      نمیتونم زیاد باهاتون موافق باشم.
      همین چند روز لایکا دوربین جدید خودش رو با اسم M-P معرفی کرد (توی دیجی کالا مگ خبرش هست) که ۶۹۹۵ دلار قیمت داشت! و اگر دلار رو با نرخ ۳۵۰۰ تومان حساب کنیم میشه چیزی بین ۲۴ تا ۲۵ میلیون!!! امّا این یکی که ۳۲۰۰ دلار قیمت داره میشه چیزی بین ۱۱ تا ۱۲ میلیون که واقعا نصف دوربین جدید لایکا قیمت داره. تازه با امکانات بیشتر دوربین جدید سونی اصلا قیمت دوبرابر دوربین لایکا قابل توجیح نیست یا شاید من از امکاناتشون خبر ندارم.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه