سامسونگ درکنار گلکسی S7 یک دوربین واقعیت مجازی ۳۶۰ درجه هم معرفی می‌کند

۲۰ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Gear 360

با توجه به اطلاعات منتشر شده از سوی سایت SamMobile به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ قصد دارد در کنار گلکسی S7 یک دوربین واقعیت مجازی ۳۶۰ درجه معرفی کند.

دوربین Gear 360 تصاویر ۳۶۰ درجه با کیفیت ۱۹۲۰ در ۳۸۴۰ پیکسل ضبط می‌کند.

شرکت سامسونگ با ساخت هدست واقعیت مجازی Gear VR به جمع تولیدکنندگان محصولات واقعیت مجازی پا گذاشت. در چند ماه گذشته هم شایعات زیادی درباره‌ی محصولات جدید این شرکت در حوزه‌ی واقعیت مجازی شنیده شده است. به نظر می‌رسد که این شرکت در حال ساخت یک دروبین واقعیت مجازی به نام Gear 360 است که قبلا با اسم رمز Project Beyond شناخته می‌شد. این دوربین می‌تواند به صورت ۳۶۰ درجه فیلم‌برداری کند.

فعلا اطلاعات زیادی از این دوربین منتشر نشده و تنها گفته شده که این محصول یک دوربین کروی شکل کوچک خواهد بود. برای این دوربین از لنزهای Fish Eye استفاده شده که می‌توانند با زاویه دید ۱۸۰ درجه فیلم برداری کنند. همچنین این دوربین به وسیله بلوتوث و برنامه‌ی مخصوصی که دارد به تلفن‌های همراه هوشمند متصل خواهد شد. شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که این دوربین به شکلی ساخته شده که بتوان آن را با گلکسی S7 یا گلکسی نوت ۵ کنترل کرد.

Gear 360

دوربین واقعیت مجازی ۳۶۰ درجه سامسونگ که Gear 360 نام دارد.

‌‌‌‌‌‌

این دوربین به صورت ۳۶۰ درجه با کیفیت ۱۹۲۰ در ۳۸۴۰ پیکسل فیلم‌برداری می‌کند. همچنین کاربران می‌توانند تصاویری که دوربین ضبط می‌کند را به وسیله‌ی موبایل مشاهده کنند. این دوربین باتری مخصوص خودش را دارد و حتی یک حافظه‌ی داخلی مستقل هم برای آن در نظر گرفته شده است. هنوز مشخص نشده که این دوربین با چه قیمتی راهی بازار می‌شود، اما باید به این موضوع اشاره کنیم که سامسونگ هدست گیر VR را با قیمت ۹۹ دلار راهی بازار کرده بود و می‌توانیم امیدوار باشیم که این دوربین هم با چنین قیمتی در اختیار علاقه‌مندان قرار بگیرد.

در حالی که با توجه به اطلاعات منتشر شده، گوشی گلکسی S7 از نظر ظاهری تفاوت چندانی با گلکسی S6 ندارد و تنها از نظر سخت افزاری قوی‌تر شده، سامسونگ قصد دارد با این دوربین جدید کاربران بیشتری را به خرید گوشی جدیدش تشویق کند.

امیدواریم قبل از معرفی رسمی این دوربین در کنگره جهانی موبایل که تا مدتی دیگر در شهر بارسلونا برگزار می‌شود، اطلاعات بیشتری از آن منتشر شود. در ادامه می‌توانید تصاویری از دوربین Project Beyond یا Gear 360 را مشاهده کنید:

Gear 360
Gear 360
Gear 360

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Sam Mobile

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar (Ali S (asobhani99@gmail.com

    کسی میگفت سامسونگ فناوری نداره؟؟

  2. Avatar علی جوادی

    بسیار زیبا…سامسونگ یعنی تجربه ی استفاده از محصولات آینده در زمان حال

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه