دوربین ورزشی ال‌جی راهی بازار شد؛ ضد آب و مجهز به LTE

۳۰ تیر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

چند ماه پیش بود که شرکت ال‌جی گفت که قصد دارد دوربین ورزشی جدیدی با نام LG Action CAM LTE را معرفی کند. یک دوربین قابل حمل که به شبکه‌ی ۴G متصل می‌شود و از استاندارد IP67 بهره می‌برد که باعث شده در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم باشد.

این دوربین کوچک می‌تواند با کیفیت ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند. همچنین قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت Full HD و سرعت ۶۰ فریم برثانیه را هم دارد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به‌ پخش زنده‌ی ویدیو با سرعت ۳۰ فریم برثانیه از طریق شبکه‌های های ۳G، LTE و Wi-Fi اشاره کرد. این دوربین از ویژگی Youtube Live هم پشتیبانی می‌کند.

برای ساخت دوربین ورزشی LG Action CAM LTE از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۵۰ و ۲ گیگابایت رم استفاده شده است. همچنین ۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم دارد. البته این محصول از کارت حافظه تا ۲ ترابایت پشتیبانی می‌کند.

این دوربین با انواع گوشی‌هایی که از اندروید ۵.۰ یا iOS 9.0 به بالا کار می‌کنند، سازگار خواهد بود. همچنین برنامه‌ای برای این محصول در نظر گرفته شده که به وسیله‌ی آن می‌توان از این دوربین به عنوان یک دوربین مدار بسته برای حفاظت از خانه‌ها و مکان‌های مختلف استفاده کرد.

این محصول در کشور کره‌ی جنوبی و در برخی کشورهای دیگر راهی بازار شده. البته هنوز قیمت این محصول مشخص نشده است.

‌‌‌

منبع: Phone Arena‌‌‌

‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه