دوربین بعضی از گوشی‌های گوگل پیکسل مشکلات اساسی دارد

۱۱ آذر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ظاهرا گوشی‌های جدید شرکت گوگل یعنی گوگل پیکسل و گوگل پیکسل XL بی‌عیب و ایراد نیستند. حدس می‌زدیم که پس از بیان برخی مشکلات توسط کاربران گوگل به فکر بیفتد و اجازه ندهد این دو مدل در ادامه هیچ نقد و نظر منفی‌ای را برانگیزند اما ظاهرا ماجرا به شکل متفاوتی پیش رفته است.

تقریبا از ماه میلادی اکتبر (اوایل مهر ماه) بود که یک گزارش‌ درباره مشکل دوربین گوشی گوگل پیکسل XL به گوش‌مان رسید.

در این گزارش یک کاربر تاکید کرده بود که دوربین گوشی گوگل پیکسل XL اش مشکلات اساسی دارد. براساس آنچه اعلام شده بود اپ دوربین ناگهان ثابت می‌شود و در این شرایط برخی خطوط صورتی و بنفش در صفحه‌نمایش به چشم می‌خورند. نهایتا بخش‌های بزرگی از تصویر روی صفحه‌نمایش جابه‌جا می‌شوند. کاربر مذکور گزارش کرده بود که این مدل هنگ کردن و دچار مشکل شدن اپ دوربین زیاد اتفاق می‌افتد، البته نه همیشه.

گرچه در این مورد با گوگل هم تماس گرفته شد، شرکت گوگل اعلام کرده بود که کاربر باید کش و داده‌ها را حذف کند و اپ دوربین را هم پاک کند و دوباره نصب کند، اقداماتی که همه بی‌فایده بودند.

به مرور زمان کاربران بیشتری هم این مشکل را گزارش کرده‌اند و گوگل هم پاسخ‌گویی در این مورد را متوقف کرده.

ظاهرا بعضی از کارشناسان این موضوع را بیشتر بررسی کرده‌اند و مشخص شده که این ایراد فقط در گوشی‌هایی که به شکل بین‌المللی توزیع شده‌اند وجود دارد.

باید به این نکته هم اشاره کرد که استفاده از هر نوع اپ دیگر به عنوان اپ دوربین هم مشکل مورد بحث را حل نمی‌کند. باید دید گوگل برای این مشکل چه راه‌کاری ارائه می‌دهد.

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Avatar Alireza

    حالا هی بیاید گیر بدید به اپل و سامسونگ 😐

  2. Avatar Repairman

    فکر میکنم داره مد میشه که گوشی هایی که عرضه میشن حتما باید اول یک مشکلی داشته باشن

  3. Avatar امیر

    ای بابا. این شرکتای بزرگ با این همه دم و دستگاه هنوز نتونستن یه گوشی بی عیب و نقص بدن. عجیبه. یا گوشی منفجر میشه. یا داغ میکنه. یا صدا میده. یا دوربین مشکل داره. یا هنگ میکنه. خسته شدیم به خدا ????????

    1. Avatar امیر

      یک بار lg v10 بخر خودتو از همش راحت کن

  4. Avatar امید

    این هم دونه دونه پرچم دار های اندرویدی من اندروید داشتم و دیگه داره حالم از گوشی های اندرویدی به هم می خوره وقتی پرچم دار های گوشی های هنگ رویدی به این وضعیت گرفتار شدن وای به حال عادی هاشون خخخخخخخ هنگ روید به اصطلاح قرار بود ایفون و ای او اس رو تا چند سال دیگه جمع کنن

  5. Avatar reza ch

    اینم از گوگل
    خسته نباشی دلاور 🙂

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه