دومین نسخه‌ی آزمایشی Halo Wars 2 در راه است

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکروسافت در همان لحظه‌ی معرفی بازی Halo Wars 2‌ در نمایشگاه E3 امسال، نسخه‌ی آزمایشی آن را برای مدتی محدود در اختیار گیمرها قرار داد؛ اما این شرکت یک نسخه‌ی آزمایشی دیگر هم برای این بازی عرضه می‌کند که تغییرات زیادی در مقایسه با دموی اول دارد. این نسخه‌ی آزمایشی در اوایل سال ۲۰۱۷ عرضه می‌شود.

دومین نسخه‌ی آزمایشی بازی Halo Wars 2 برای کامپیوترهای شخصی و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود.

تیم‌سازنده‌ی بازی گفته که با توجه به بازخوردهایی که از اولین نسخه‌‌ی آزمایشی بازی Halo Wars 2 دریافت کردیم، نسخه‌ی جدید را عرضه می‌کنیم. یکی از مشکلات در برقراری ارتباط اینترنتی به سرورهای بازی بود و این مشکل قطعا در بازی نهایی وجود نخواهد داشت.

نیروها از تعادل بهتری برخوردار شده‌اند و حتی رابط کاربری بازی هم بهتر شده و اکنون گیمرها راحت‌تر با بازی ارتباط برقرار می‌کنند. در حال حاضر تیم‌سازنده روی پنج قسمت از بازی تمرکز کرده‌اند که شامل کنترل، قابلیت‌های رهبری نیروها، پایگاه‌ها، منابع و انرژی و جمعیت می‌شود.

کنترل بازی تغییر کرده تا گیمرها سریع‌تر بازی کنند و راحت‌تر با نیروها در تعامل باشند. سازندگان چند حالت مختلف برای کنترل بازی در نظر گرفته‌اند.

قدرت رهبری نیروها آن‌قدر تغییر کرده تا بازی‌کننده‌ها راحت‌تر متوجه آن‌ها بشوند. خیلی از گیمرها این ویژگی‌ها را سردرگم کننده می‌دیدند و نمی‌توانستند از آن‌ها استفاده کنند.

حالت ساخت و ساز پایگاه‌ها هم کمی سردرگم کننده بود و اکنون بازیکن‌ها به شکل بهتری می‌توانند پایگاه خودشان را گسترش دهند. ساختار ساختمان‌ها هم بهتر شده تا گیمرها بهتر متوجه آسیب دیدن  آن‌ها بشوند.

رابط کاربری بازی هم با المان‌های جدیدی بروزرسانی شده تا گیمرها بتوانند بهتر با بازی ارتباط برقرار کنند و بهتر نیرو‌های جدید تولید کنند.

این نسخه‌ی آزمایشی جدید در ابتدای سال ۲۰۱۷ برای ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای ویندوز ۱۰ عرضه می‌شود.

منبع: VG247

‌‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه