دو رقیب در یک قاب؛ تصویر نوت ۸ در کنار آیفون ۸

۱۰ مرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

با توجه به این نکته که سامسونگ گلکسی اس ۸ پلاس صفحه‌نمایش ۶.۲ اینچی دارد، شنیده شده که سامسونگ گلکسی نوت ۸ احتمالا کمی بزرگتر از این مدل است و اندازه در حدود ۶.۳ تا ۶.۴ اینچ دارد. اندازه‌ای که از تمام گوشی‌های نوتی که سامسونگ تا به حال عرضه کرده بزرگتر به حساب می‌آید. البته احتمالا طراحی بدون قاب این گوشی باعث می‌شود حس نکنید که یک گوشی غول پیکر را در دست گرفته‌اید.

حال اگر بدتان نمی‌آید که یک تصویر عینی‌تر از اندازه نوت ۸ داشته باشید می‌توانید تصویری که اخیرا لو رفته و نوت ۸ را در کنار آیفون ۸ نشان می‌دهد ببینید. این تصویر تفاوت اندازه این دو گوشی را نشان می‌دهد.

به هر حال اگر این تصویر، شکل و شمایل نهایی دو گوشی را نشان دهد می‌توانیم ببینیم که نوت ۸ چه اندازه‌ای دارد.

طبق شایعات منتشر شده آیفون ۸ گوشی‌ای است که از نظر اندازه‌ی نمایشگر بین آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس قرار خواهد داشت. طبق شایعات قرار است سه آیفون به بازار معرفی شوند که طبق شایعات آیفون ۷ اس ۴.۷ اینچی، آیفون ۷ اس پلاس ۵.۵ اینچی و آیفون ۸ اندازه‌ای معادل ۵ اینچ خواهد داشت. به همین ترتیب نوت ۸ هم حدود ۱.۳ تا ۱.۴ اینچ از آیفون ۸ بزرگتر است.

فکر می‌کنید اندازه نوت ۸ بیش از حد بزرگ است یا بزرگ شدن صفحه‌نمایش در کنار بی‌حاشیه بودن آن بر جذابیت آخرین گوشی سری نوت افزوده است؟ بین این دو گوشی شما کدام یک را ترجیح می‌دهید؟ آیفون ۸ یا نوت ۸؟

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۸ دیدگاه
  1. Ebieblis

    به نظر من هیچ گوشی نمیتونه جای گوشی های گلکسی نوت ها رو بگیره چون همیشه برتریشون ثابت کردن من همیشه از نوت استفاده کردم راضی بودم از همه چیش واقعا دستش درد نکنه شرکت سامسونگ چنین گوشی ساخته

  2. پرهام پورجمشید

    الان تازه دارم مفهوم عشق کور میکنه رو میفهمم

    خعلی گندس و نه راحت تو جیب جا میشه و نه میشه رو کار با یه دست روش حساب کرد ضمن این که من موبایل رو فقط بدون حاشیه تا ۵.۲ اینچ میپسندم

    ولی بی صبرانه موخوامش

    :-!

  3. سید نیما ربیعی

    به نظر من که اندازش بزرگه. دوست داشتم کوچیکتر می بود… اما در هر حال مجبوریم ک بخریمش چون نوت رو دوست داریم…

  4. امیررضا بیکی

    با سلام؛ من نوت۸ رو میپسندم چون گوشی اندرویدیه من این گوشی رو بهترین گوشی اندرویدی سال ۲۰۱۷ میدونم البته آیفون هم چیزی کم نداره واقعیتش بهترهم هست، اما با این خبر هایی که منتشر شده نوت ۸ قابلیت های زیادی داره و امکانات زیادی رو به کاربر میده دو چیزی که من نوت ۸ خوشم اومد اندازه صفحه نمایش ۶.۳ اینچ هست و دوربین دوتایی من چون بیشتر کار هامو با گوشی انجام میدم گوشی بزرگ برام مناسب تره.

  5. محمد رضا

    به نظرم طراحان شرکت سامسونگ جیب های خیلی بزرگی دارند.یا شاید دستانشان بیش از اندازه بزرگ هست.هرچه باشد اندازه گلکسی نوت۸ معقول به نظر نمی آید.هرچند این دلیل بر نخریدن این گوشی نیست.

    1. سیامک

      دوست عزیز از اسم گوشی مشخصه که باید با ۲ دست استفاده کرد به هر حال نمیشه با ۱ دست هم قلم رو بگیری هم گوشیرو????

      1. امیر

        من همه گوشی هام سامسونگ بوده والان دوست دارم که دیگه برم به سمت اپل .هم دیدم که نوت هشت خیلی بزرگ کم کم داره به تبلت تبدیل میشه شما تبلت ۷اینچ رو تصور کن فقط باهم دیگه۰/۷ اینچ باهم تفاوت دارن.

      2. Admin

        سلام اصلا طرف اپل نرو اگه سامسونگ هستی من خودم اس فایو نوت فور ونوت پنج داشتم والان هم ایفون سون پلاس دارم کیفیت خوبی داره وبرتری های زیادی نسبت به سامسونگ داره ولی خیلی از نیاز هامو بر اورده نمیکنه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه