دو قهرمان جدید به بازی DOTA 2 اضافه شد

۲۱ مرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در به‌روزرسان جدید بازی DOTA 2، دو قهرمان جدید به این بازی اضافه خواهند شد. حتی تریلری هم از این دو قهرمان جدید منتشر شده که می‌توانید آن را ببینید:

شرکت والو این خبر را در جریان برگزاری مسابقات بین‌المللی DOTA 2 اعلا کرد. البته هنوز مشخص نشده که این قهرمان‌های جدید چه نام دارند. یکی از این قهرمان‌ها شباهت خاصی به گربه چکمه پوش مجموعه انیمیشن‌های شرک دارد. احتمالا اگر در خانه گربه دارید، از این قهرمان جدید خوش‌تان خواهد آمد.

 

هنوز اطلاعات بیشتری درباره قهرمان‌های جدید DOTA 2 منتشر نشده است.

در پایان این تریلر منتشر شده هم یک قهرمان دیگر را مشاهده خواهید کرد. شخصیتی که به یک پری  دارد.

هنوز اطلاعات بیشتری درباره این شخصیت‌ّای جدید منتشر نشده است. شرکت والو به این موضوع اشاره کرده که این دو قهرمان در به‌روزرسان Dueling Fates در اختیار گیمرها قرار می‌گیرد. قطعا در آینده خبرهای بیشتری از این قهرمان‌های منتشر خواهد شد و بیشتر با قدرت‌های آن‌ها آشنا می‌شویم.

اگر از جمله گیمرهای قدیمی این عنوان هستید، قطعا از دیدن قهرمان‌های جدید هیجان‌زده شده‌اید. اگر هم دیگر این عنوان را بازی نمی‌کنید، بد نیست به دوباره به جمع گیمرهای DOTA 2 بپیوندید.

 

منبع: VG247

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar ashkan falahat doost

    اقا مجید درگیرتم دمت گرم حال کردم من که هنوز ۲ dota میزنم

  2. Avatar برسام

    حجم بازی دیگه خیلی زیاد شده ! ۹ تا dvd با DLC های اصلی!

    1. cp.mahdi cp.mahdi

      ۹ تا dvd ؟!؟!؟!؟!
      بازی به صورت دیجیتال دانلود میشه و حجم دانلود از استیم حدود۸ گیگه. بعد از دانلود حجم بازی چون فشرده بوده به ۱۶ گیگ میرسه. بعدشم بازی مگه dlc داره؟ تنها چیز اضافه بوک های اینترنشنال و فصلین که خریداری میشن و یه سری کوئست به بازی اضافه میکنن.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه