دیجی‌کالا در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف

۵ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

دیجی‌کالا در هشتمین دوره نمایشگاه کار دانشگاه شریف حضور دارد و از نیروهای جوان دعوت به همکاری می‌کند.

هشتمین دوره‌ی نمایشگاه کار در دانشگاه شریف در حال برگزاری است. این نمایشگاه از ۱۶ مهر آغاز شده و تا سه‌شنبه ۱۸ مهر ادامه دارد.

هدف از برگزاری این نمایشگاه جذب نیروهای جوان به بازار کار است. امسال شرکت‌های بزرگ و معتبر ایران در این نمایشگاه حضور دارند و به معرفی کار خود و جذب نیرو می‌پردازند. دیجی‌کالا هم از حامیان این دوره‌ی نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف است.

هدف دیجی‌کالا از شرکت در این نمایشگاه ارتباط این سازمان با دانشگاه و جذب نیروی جوان و بااستعداد است.

دیجی‌کالا در غرفه‌ی به مخصوص خود از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های ایران دعوت می‌کند تا برای استخدام یا گذراندن دوره‌های کارورزی ثبت‌نام کنند.

با شروع کار دیجی‌کالا در نمایشگاه کار دانشگاه شریف، ده‌ها کارجو برای استخدام در دیجی‌کالا ثبت‌نام کردند. در این بین دانشجویان و فارغ‌التحصیلان کامپیوتر و IT بیشترین استقبال را از غرفه‌ی دیجی‌کالا داشتند.

یکی از دانشجویان کامپیوتر دانشگاه تبریز که متقاضی کار در حوزه تحلیل داده است عنوان می‌کند دیجی‌کالا را به خاطر موفقیت و پیشرو بودن نسبت به رقیبانش انتخاب کرده است. یکی از فارغ‌التحصیلان رشته‌ی صنایع دانشگاه مالک اشتر هم می‌گوید: «دیجی‌کالا به‌عنوان یک شرکت باسابقه و رو به پیشرفت می‌تواند چالش‌های خوبی پیش روی کارکنانش بگذارد.»

دیجی‌کالا از تمام رشته‌ها و در واحدهای مختلف مثل بازاریابی، مهندسی نرم‌افزار، مهندسی اطلاعات و منابع انسانی نیرو می‌گیرد. اگر بین دوستان و آشنایانتان فرد بااستعداد و باانگیزه‌ای می‌شناسید که جویای کار است، حتما او را به نمایشگاه کار و غرفه دیجی‌کالا دعوت کنید. برای کار در دیجی‌کالا مهم‌تر از تجربه کاری؛ اشتیاق به یادگیری، انگیزه و انرژی افراد است.

هشتمین دوره نمایشگاه کار دانشگاه شریف در سالن استاد جباری دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود. برای ثبت نام در این نمایشگاه کافی است به وبسایت جاب ویژن به عنوان سامانه نمایشگاه کار دانشگاه شریف مراجعه کنید. می‌توانید اطلاعات بیشتر را از طریق لینک‌های زیر بدست آورید:

ثبت‌نام در نمایشگاه

کانال تلگرام نمایشگاه

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه