دیرین دیرین علمی (وام)

۳۰ آبان ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت‌های تازه تاسیس دانش بنیان یا استارتاپ‌ها در بسیاری از کشورهای موفق دنیا از طرف نهادهای دولتی حمایت می‌شوند و حالا «ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان» هم در ایران در راستای برنامه‌های بلندمدت و جدی خود برای رشد صنعت فناوری اطلاعات در کشور، سعی در تسهیل استفاده از خدمات حمایتی دولت، از جمله وام‌های سرمایه‌گذاری گرفته است.

ویدیویی که در بالا می‌بینید یکی از ابزارهای تبلیغی جالبی است که ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با آن سعی در برقراری ارتباط با کارآفرینان و ایرانیان خلاق متخصص در زمینه‌ی فناوری دارد. انیمیشن «وام‌ گرفتن در دوره‌ی بی‌سر و سامانیان» را از سری پویانمایی‌های «دیرین دیرین» در دیجی‌کالا مگ تماشا کنید.

منبع: Farhang.ISTI.ir

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar Nerazzurri

    آقای اولیایی داغ دل منو تازه کردین! ۵سال به هر دری زدم تا بتونم اختراعم رو که مربوط به سیستم های نوین آبیاری هست تجاری سازی کنم. فک می کردم با این خشکسالی و بحران آب روی سرشون می ذارنم. وقتی تو نمایشگاه بنیاد نخبگان طرحم برگزیده شد بال در اوردم…

    اون وقت الان که در خدمت شما هستم دارم تو آژانس تلفن جواب میدم!

  2. Avatar علی اولیایی

    دو سال دنبال مساعدت برای تولید انبوه یک اختراع با سود بالا رفتم، علم و فناوری، شهرداری، استانداری، نماینده مجلس، اسپانسر و… و جواب شنیدم : چه عالی! تولید کن ماهم میخوایم!!!
    اونجا بود که متوجه شدم تا پول نباشه کاری از پیش نمیره
    اگر راهی سراغ دارید بگید لطفا

  3. Avatar حسین حسینیان

    می‌خوام گریه کنم.

  4. Avatar mjk

    خیلی عالی بود آقای حشمتی :)))) ممنون.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه