رابین رایت به بازیگران Blade Runner 2 اضافه شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

«رابین رایت» (Robin Wright)، که برای بازی در مجموعه سریال «خانه‌ی پوشالی» (House of Cards) به شهرت رسیده است برای پیوستن به «هریسون فورد» و «رایان گاسلینگ» در قسمت دوم از فیلم سینمایی «‌بلید رانر» (Blade Runner)، محصول مجموعه‌ی «الکون» وارد مذاکره شده است. مدت‌ها بود که استودیوی «برادران وارنر» (Warner Bros) که برای ساخت این فیلم با شرکت سرگرمی الکون به توافق رسیده، رابین رایت را که در حال حاضر در نقش «کلیر آندروود» در سریال خانه‌ی پوشالی بازی می‌کند، در نظر گرفته بود. اما رابین رایت به‌خاطر نقش پیچیده‌ای که در سریال خانه‌ی پوشالی برعهده گرفته بود و مشغله‌ی زیادش نمی‌توانست با این مجموعه وارد مذاکره بشود.

اما اخیرا منابع مختلفی خبر داده‌اند که مسوولان شرکت الکون موفق شده‌اند مشکل برنامه‌ریزی را حل کند و انتظار می‌رود رابین رایت بتواند برای بازی در قسمت دوم بلید رانر قرارداد ببندد. فیلم اصلی از مجموعه‌ی بلید رانر براساس داستانی از «فیلیپ ک.دیک» با عنوان «آیا ربات‌های انسان‌نما گوسفندان الکتریکی را در خواب می‌بینند؟» ساخته شده است. در این فیلم فورد نقش یک پلیس بازنشسته را ایفا می‌کرد. هریسون فورد وظیفه داشت تا ربات‌های پیشرفته‌ی آن دوره را که مهندسی ژنتیکی شده بودند را تعقیب و شکار کند. این ربات‌ها به‌طور غیرقانونی به زمین برگشته بودند تا طول عمر چهارساله‌ی خودشان را گسترش بدهند. در سال ۱۳۷۲، قسمت اول بلید رانر برای نگهداری در فهرست فیلم ملی آمریکا توسط کتابخانه‌ی کنگره، برگزیده شد.

Robin-Wright-02

نقش رایت در این فیلم هنوز مشخص نیست؛ اما می‌دانیم به بازیگر نقش اول فیلم رایان گاسلینگ و هریسون فورد در نقش شکارچی تغییریافته‌ها ملحق خواهد شد. قسمت دوم فیلم چند دهه بعد از قسمت اول آغاز می‌شود که نمایی از آینده‌ی پادآرمانی لس‌آنجلس در ۲۰۱۹ را به تصویر می‌کشد.

کارگردانی فیلم بر عهده‌ی «دنیس ویلنیو» گذاشته شده است که در سال گذشته‌ی میلادی با فیلم سینمایی «سیکاریو» (Sicario) در میان سینما دوستان و منتقدان سینمایی حسابی گل کرده است. هم‌چنین «راجر دیکینز» که پیش از این در سمت کارگردان در فیلم‌های سینمایی تحسین‌شده‌ی «جایی برای پیرمردها نیست» و «اسکای‌فال» حاضر شده بود هم فیلم‌برداری بلید رانر ۲ را برعهده دارد. «همپتون فنچر» (Hampton Fancher) و دستیارش «مایکل گرین» (Michael Green) روی ایده‌ی داستان «ریدلی اسکات» (Ridley Scott) که خودش قسمت اول از فیلم بلید رانر را ساخته بود، به‌عنوان فیلم‌نامه‌نویس فعالیت می‌کنند. بر اساس اطلاعات منتشر شده فیلمبرداری قسمت دوم از مجموعه فیلم های بلید رانر تابستان امسال آغاز خواهد شد.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar امیر

    Robin Wright قبل از House of Cards فیلم های خوبی بازی کرده بود و به اندازه کافی مشهور بود , فقط بخاطر HoC معروف نشده.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه