رادیو آیتونز پولی خواهد شد

۲۷ دی ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

رادیو آیتونز (iTunes Radio) دیگر به صورت رایگان پخش نمی‌شود و فقط کاربرانی که عضو می‌شوند و مبلغی پرداخت می‌کنند، می‌توانند از امکانات رادیو آیتونز استفاده کنند.

شرکت اپل قصد دارد از اوایل ماه آینده سیاست رادیو آیتونز را عوض کند. رادیو آیتونز در سال ۲۰۱۳ راه‌اندازی شده بود و هم‌زمان با عرضه‌ی نسخه‌ی iOS 7 در دسترس کاربران ساکن آمریکا و استرالیا قرار گرفت. از همان ابتدا خدمات رادیو آیتونز مجانی بود. اما حالا اپل می‌خواهد تبلیغات را از این بخش حذف و دسترسی به محتوای آن را برای کاربران‌اش پولی کند.

عضویت در اپل موزیک ماهی ۹ دلار و ۹۹ سنت هزینه دارد.

از تاریخ نهم بهمن فقط کسانی که عضو اپل موزیک (Apple Music) شوند و پول پرداخت کنند می‌توانند از خدمات و محتوای رادیو آیتونز استفاده کنند. رادیو آیتونز رقیب پاندورا (Pandora) محسوب می‌شود.  پاندورا یک سرویس پخش موسیقی است که زیر نظر Music Genome Project ثبت شده و فقط در استرالیا، نیوزلند و آمریکا در دسترس است.

عضویت در اپل موزیک ماهی ۹ دلار و ۹۹ سنت هزینه دارد.

اپل در بیانیه‌ای رسما اعلام کرد: “تا اوایل بهمن Beats1 تنها برادکست [یک پایگاه مستقل برای انتشار خبر و موسیقی] اولیه و رایگان برای کاربران اپل خواهد بود و ضمنا بخش تبلیغات هم حذف می‌شود. به علاوه، کسانی که عضو اپل موزیک شوند، به ده‌ها ایستگاه رادیویی دیگر، که آن‌ها هم با تیم متخصصان ما پشتیبانی می‌شوند، دسترسی خواهند داشت. آن‌جا انواع ژانرها و نیز امکان تبلیغات رایگان وجود دارد. اپل موزیک یک نسخه‌ی رایگان سه‌ماهه هم دارد که رادیو را هم شامل می‌شود.”

منبع: GSMArena

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar علی

    فقط کم مونده بود اینو پولی کنه:l

  2. Avatar omidx

    برای ماهایی ک در ایرانیم ، همانند دیگر Subscription های اپل ب راحتی توسط گیفت کارت قابل خریدن هست.

  3. Avatar ( Ali S(asobhani99@gmail.com

    این کار ها رو فقط میشه با طرفدارای اپل کرد و همینطور لبخند رضایت رو روی چهره هاشون دید!و حتی دید که برند های دیگه رو نسبت به اپل ضعیف و آشغال میدونن….

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه