راهنمای خرید زمین بازی مخصوص کودکان-بخش اول (یک زمین بازی از آن خودم)

۲۵ آذر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

یک زمین بازی از آن خودم

با محصولات گروه مادروکودک دیجی‌کالا می‌توانید در خانه، زمین بازی تمام‌عیاری برای کودکان‌تان بسازید

هوای نسبتا آلوده‌ی شهرها در کنار مشغله‌های کاری روزانه، اجازه نمی‌دهد تا پدر و مادرها کودکان‌شان را روزانه برای بازی به بیرون از خانه ببرند. اما می‌توانید در وسط اتاق پذیرایی، در حالی که به کارهای روزمره‌ رسیدگی می‌کنید، زمین بازی هیجان‌انگیز و جمع‌وجوری برای کودک‌تان بسازید. با محصولاتی که در رسته‌ی مادروکودک فروشگاه دیجی‌کالا وجود دارد، زمین بازی امن و متنوعی برای سرگرمی فرزندتان فراهم کنید.

Kids_no7-1اسباب‌بازی تامی

مهم‌ترین نکته در خرید اسباب‌بازی برای کودکان در نظر گرفتن سن کودک است. هواپیمای تامی مدل شمارش و حلقه، اسباب‌بازی سخن‌گویی است که برای کودکان یک سال به بالا مناسب است.

‌ ‌

Kids_no7-2اسباب‌بازی آموزشی تامی

مهارت‌های اولیه مانند شناخت رنگ‌ها و گرفتن ‌و بلندکردن اشیا را می‌شود به کمک اسباب‌بازی‌های ساده به کودک آموزش داد. اسباب‌‌بازی آموزشی تامی مدل فانوس دریایی برای آموزش رنگ‌ها، اشکال و اندازه‌های متفاوت به کودک مناسب است.

‌ ‌

Kids_no7-3پارک بازی اجو-پلی

خیلی از پدر و مادرها نگران سلامت کودک‌شان در هنگام بازی‌کردن هستند. پارک بازی اجو- پلی مدل GP-8011 هم محافظت‌کننده‌ی کودک در هنگام بازی است و هم از ریخت‌وپاش اسباب‌بازی‌ها در تمام خانه جلوگیری می‌کند.

‌ ‌

Kids_no7-4اسباب‌بازی آموزشی دوستان مزرعه

اسباب‌بازی‌ موزیکال، کودکان را سر ذوق می‌آورند و باعث می‌شوند به صداهایی که می‌شنوند واکنش نشان دهند. واکنش به صدا از اولین مهارت‌هایی است که کودکان آن را یاد می‌گیرند. مهم‌ترین نکته در خرید این نوع اسباب‌بازی‌ها، گوش‌خراش نبودن موسیقی اسباب‌بازی است. اسباب‌بازی آموزشی تامی مدل دوستان مزرعه، رنگ شادی دارد و برای آموزش صدا و اشکال به کودک انتخاب خوبی است.

‌‌‌

Kids_no7-5پارک بازی گرون‌آپ

سرسره‌های بلند و پر پیچ و تاب پارک‌ها را نمی‌شود جایگزین سرسره‌های کوچک در خانه کرد؛ اما اگر به دنبال یک اسباب‌بازی چندکاره برای کودک‌تان هستید، یا می‌خواهید یک هدیه‌ی متفاوت برای کودک یکی از اطرافیان‌تان بخرید، پارک بازی گرون‌آپ انتخاب خوبی است. کفی سرسره‌ی گرون‌آپ بالا می‌رود و به میله‌ی بسکتبال تبدیل می‌شود. حتی چوب بیس‌بال و گلف هم در طراحی این اسباب‌بازی جاسازی شده است.

‌ ‌

Kids_no7-6بسته‌ی تشک بازی پالاس

اگر برای کودک‌تان در خانه اتاق بازی جداگانه‌ای در نظر گرفته‌اید، می‌توانید کف اتاق را با تشک بازی «پالاس» مدل «تاتامی» بپوشانید. تشک بازی پالاس قابل شست‌وشوست و خلاف موکت یا فرش می‌توانید آن را در طول سال به دفعات بشویید.

Download_PDF‌ ‌

اگر به این مطلب علاقه داشتنید، سایر مطالب مجله را هم مطالعه کنید. برای مطالعه‌ روی عکس زیر کلیک کنید.

Magazine_Digikala

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه