راهنمای خرید لوازم اتاق خواب (رویای رنگی)

۱ دی ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه

اتاق‌خواب شما، شخصی‌ترین حریم شماست؛ پس در چیدمان و انتخاب اجزای آن نهایت دقت را داشته باشید

خواب خوب در شب، باعث تقویت سیستم ایمنی بدن، کمک به سیستم عصبی در تقویت حافظه، ساماندهی یادگیری و کاهش میزان آسیب‌پذیری می‌شود؛ در واقع وقتی خوب بخوابید، بیماری دیرتر به سراغ‌تان می‌آید و کمتر خسته می‌شوید. خواب خوب نمی‌گذارد شما در طول روز احساس بی‌حوصلگی کنید و اجازه نمی‌دهد کسی با کنایه‌ی «از دنده‌ی چپ بیدار شدی؟!» شما را آزار دهد.اگرچه در یک خواب خوب عوامل زیادی دخالت دارند؛ مهم‌ترین‌شان را می‌توان اتاق‌خواب دانست. هرجای دنیا که باشید، هر شغلی که داشته باشید و با هر کسی که زندگی کنید، در نهایت یک پناهگاه برای خودتان نیاز دارید. جایی‌که بعد از دغدغه‌های روزانه‌تان بتوانید در آن استراحت کنید و به آرامش برسید. اتاق‌خواب شما، شخصی‌ترین حریم شماست؛ پس در چیدمان و انتخاب اجزای آن نهایت دقت را داشته باشید. در مطلب پیش‌رو با بخشی از کالاهای مناسب برای داشتن یک اتاق‌خواب ایده‌آل در دیجی‌کالا آشنا می‌شوید.

‌ ‌

colorful_dream_no11-1آینه‌ی گرد با قاب  مستطیل شکل کاشی شکسته‌ی رنگی

بیش‌تر افراد روزانه بارها از آینه برای دیدن خود استفاده می‌کنند، اما کاربرد آینه در همین یک مورد خلاصه نمی‌شود. خوب است برای اتاق‌خواب‌تان آینه‌ای در نظر بگیرید که جز کارآمد بودن، زیبا هم باشد. موزائیک‌کاری یکی از هنرهای بسیار قدیمی است که هنوز هم طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا دارد. آینه‌ی گرد با قاب مستطیل شکل کاشی شکسته، هنر دست است و چهره‌ای آمیخته از سنت و مدرنیته به اتاق‌خواب‌تان می‌بخشد.

آینه گالری اسعدی طرح گره چینی

اگر می‌خواهید از آینه‌ی اتاق‌خواب‌تان به‌عنوان تابلویی زیبا نیز استفاده کنید، آینه‌ی گالری اسعدی طرح گره‌چینی را انتخاب کنید. این آینه، قابی چوبی دارد و دورتادور آن گره‌چینی شده است؛ هم‌چنین چهار گل سفالی فیروزه‌ای رنگ در چهار کنج آینه، هم‌نشینی زیبایی از سفال و چوب را به نمایش می‌گذارد.

‌ ‌

colorful_dream_no11-2چراغ‌ آویز مسینا مدل Z2

استفاده از چراغ ‌آویزهایی با طراحی ساده و در عین حال جذاب، برای مکان‌هایی مثل اتاق‌خواب انتخاب بسیار مناسبی است. چراغ آویز مسینا مدل Z2 خلاف اکثر چراغ‌های آویز موجود در بازار، از چوب ساخته شده است. اجزای این چراغ آویز با ظرافت خاصی برش خورده‌اند و وزن بسیار پایینی دارند. کلاهک این آویز از کتان- PVC ساخته شده و نور زیبایی را به اتاق‌خواب‌تان می‌تاباند.

چراغ ایستاده‌ی مسینا مدل N5-T

محصولات دکوری چوبی معمولا از محبوب‌ترین اجناس در بین خریداران هستند؛ چرا که چوب، بیش از سایر اجناس قابلیت هماهنگ‌شدن با لوازم دکوری گوناگون را دارد. چراغ ایستاده‌ی مسینا،مدل NS-T پایه‌ای چوبی به‌شکل صلیب دارد که باعث می‌شود با وجود وزن نسبتا کم (کم‌تر از ۳ کیلوگرم) پایداری بسیار خوبی داشته باشد.

‌ ‌

colorful_dream_no11-3طاقچه‌ی مجازی صال سو آرت طرح اصفهان ۲

اگر به هنرهای دستی مانند مینا کاری علاقه دارید، نگذارید زندگی شهری و فضای کوچک آپارتمان‌ها لذت دیدن ظروف زیبای میناکاری را از شما بگیرد. طاقچه‌ی‌ مجازی صال سو آرت طرح اصفهان ۲ دارای طرح‌هایی از هنرهای دستی اصفهان است. این طاقچه با ضخامت بسیار کم خود به راحتی بر دیوار اتاق‌خواب شما نصب می‌شود و بدون اشغال فضای اضافی، تنها با استفاده از خطای دید شما، طاقچه‌ای زیبا را برای‌تان تداعی می‌کند.

‌ ‌

colorful_dream_no11-4طبقه‌ی فریم‌دار مستطیل جاکوب مدل Rectangle

اگر در اتاق‌خواب‌تان فضای کافی برای قراردادن میز یا نصب‌کردن طاقچه‌های بزرگ چوبی ندارید، می‌توانید از طبقه‌ی فریم‌دار مستطیل جاکوب استفاده کنید. این قفسه‌ی دیواری با وجود این‌که از فلز تهیه شده، وزن کمی دارد و به‌راحتی روی دیوار نصب می‌شود. طبقه‌ی فریم‌دار، محل مناسبی برای اجسام سبک مانند شمع، ساعت و لوازم تزئینی خواهد بود.

‌ ‌ ‌

colorful_dream_no11-5شمع ایکیا مدل Sinnlig Dhs7

اتاق‌خواب هر خانه آرام‌بخش‌ترین قسمت آن خانه است؛ پس استفاده از شمع را در اتاق‌خواب‌تان فراموش نکنید. شمع ایکیا مدل Sinnlig Dhs7 با رنگ آبی و رایحه‌ی ساحلی خود، فضایی سرشار از آرامش و احساس را برای‌تان فراهم می‌کند. این شمع ساخته‌ی شرکت ایکیا، یکی از شناخته‌شده‌ترین برندها در زمینه‌ی تولید لوازم خانگی در دنیاست.

ست دوتایی جاشمعی فانوسی گالری انار مدل اشک آبی

ویترای یا همان نقاشی روی ظروف شیشه‌ای، سالیان سال است که توسط هنرمندان کشورهای مختلف اجرا می‌شود و محبوبیت زیادی در بین مردم دارد. به کمک ویترای می‌توانیم ظروف شیشه‌ای ساده را به ظروفی چشم‌گیر و زیبا تبدیل کنیم. ست جاشمعی فانوسی گالری انار، مدل اشک آبی از این هنر بهره برده است. تلفیق رنگ‌هایی با پایه‌رنگ آبی و رنگ طلایی به‌کاررفته در پایه‌ی این جاشمعی، ظاهر دل‌انگیزی را برای آن ایجاد کرده است.

‌ ‌ ‌

colorful_dream_no11-6گبه‌ی دستبافت دو متری

همیشه لازم نیست برای زیباتر شدن چیدمان منزل یا اتاق‌خواب‌تان از جدیدترین محصولات بازار استفاده کنید، گاهی استفاده از لوازم سنتی زیبایی را دوچندان می‌کند. گبه، زیراندازی سنتی است که از پشم بافته می‌شود. بافت این محصول زیبا را به عشایر و چادرنشینان نسبت داده‌اند. در بافت گبه پود بیشتری به کار می‌رود و طرح‌های آن معمولا از طبیعت زندگی عشایر الهام می‌گیرد. گبه‌ی دستبافت دومتری کد ۱۰۱۸۵۷ به‌صورت گیاهی رنگ‌رزی شده و محصول استان فارس است.

بالش ۱۰۰۰ گرمی گلاره سایز ۷۰ × ۵۰

بالش یکی از مهم‌ترین اجزای یک خواب خوب است. استفاده از بالشی مطابق با استانداردهای بهداشت جهانی، می‌تواند شما را از ابتلا به دردهای عضلانی و تنفسی در امان نگه‌دارد. بالش ۱۰۰۰ گرمی گلاره از الیاف توپی پلی‌استر تهیه شده و روکشی از جنس نخ و داکرون دارد؛ هم‌چنین این بالش بسیار انعطاف‌پذیر بوده و مانع ورود فشار به قسمت‌های مختلف سر و گردن می‌شود.

بالش طبی هوشمند مدل Body

بالش فقط وسیله‌ای برای زیر سر گذاشتن نیست. برخی بالش‌ها به بالش بدن معروفند و از سر تا پا را پوشش می‌دهند. بالش طبی هوشمند مدل body از فوم هوشمند و به شکل حرف L انگلیسی طراحی شده است. هنگامی که وزن بدن روی این بالش قرار بگیرد، با پخش یکسان نیرو از گردن، شانه‌ها، بازوها، شکم، زانوها و حتی ساق پا محافظت می‌کند.

‌ ‌ ‌

colorful_dream_no11-7

پتوی تن پوش فضای بیرونی افرا سایز بزرگ

یکی از لذت‌بخش‌ترین کارها در روزهای سرد پاییز و زمستان این است که پتویی به خودتان بپیچید و از گرمای آن لذت ببرید. اتفاق جالب‌تر این است که پتوی‌تان قابل پوشیده‌شدن باشد. پتوی تن‌پوش افرا با ابعاد کوچک و وزن سبک خود، می‌تواند یک همراه همیشگی در گردش‌ها، سفرها یا لحظات استراحت‌تان باشد.

پتوی دو نفره‌ی افرا ۱۸۰ × ۲۲۰

پتوی دو نفره‌ی افرا ساخت شرکت به‌نخ‌سازان است که در تمامی مراحل بافت، رنگرزی و بسته‌بندی از مناسب‌ترین ماشین‌آلات نساجی استفاده می‌کند. این پتو به‌خاطر الیاف یک سانتی‌متری به‌کار رفته در آن، وزن سبکی دارد و به‌راحتی قابل حمل و جابه‌جایی است.

‌ ‌

Download_PDF

اگر به این مطلب علاقه داشتنید، سایر مطالب مجله را هم مطالعه کنید. برای مطالعه‌ روی عکس زیر کلیک کنید.

Magazine_Digikala‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه