راهنمای خرید مانتو

۲۳ آذر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه

خرید مانتو به عنوان یک لباس مناسب برای موقعیت‌های مختلفی مثل مهمانی، محل کار یا رفتن به یک گردش روزانه یکی از مهم‌ترین بخش‌های خرید زنان ایرانی است. مانتوها لباس‌هایی هستند که در هر موقعیتی پوشیده می‌شوند و به همین دلیل هم گاه داشتن بهترین انتخاب متناسب با موقعیتی خاص دشوار می‌شود. پس بهتر است این بار برای خرید مانتویی که بتوانید در موقعیت‌های مختلف مورد استفاده قرار دهید وقت بیشتری گذاشته و البته اصول خرید آن را بدانید.

مدل‌های مختلف مانتو را بشناسید!

اولین گام انتخاب مانتوی مناسب برای موقعیتی خاص این است که مدل‌های مانتو را بشناسید و بدانید هر کدام برای چه موقعیتی مناسب هستند. برای استفاده‌ی روزمره، یک مانتو می‌تواند طرح‌دار باشد و در عین حال به اندازه‌ی کافی، برای فعالیت‌های روزانه مناسب باشد. این در حالی است که برای خرید مانتوی مجلسی می‌توانید کمتر بر راحت بودن مانتو تمرکز کنید و بیشتر سراغ طرح‌ها و مدل‌های خاص بروید چرا که در نهایت قرار نیست برای مدت طولانی مانتوی مجلسی را به تن داشته باشید یا با آن فعالیت فیزیکی خاصی انجام دهید.

راهنمای خرید اینترنتی جدیدترین انواع مدل مانتو زنانه و دخترانه

کدام مانتوها مجلسی‌اند؟

مانتوهای مجلسی معمولا از پارچه‌هایی دوخته می‌شوند که به راحتی چروک نشده و روی تن فرم صاف و مرتبی داشته باشد، بنابراین در ترکیبات پارچه‌ی آن‌ها احتمالا از میزان بیشتری پلی استر در برابر نخ استفاده می‌شود، چراکه اگرچه کیفیت پارچه‌های نخی بالا است اما یک پارچه با الیاف نخ زودتر هم چروک می‌شود. ویژگی دیگر مانتوهای مجلسی دوخت ویژه‌ی آن‌ها است که در کنار پارچه دلیل اصلی مرتب بودن مانتو روی تن است. در عین سادگی، دوخت‌های مانتوهای مجلسی محکم و البته خاص هستند. برش‌های این مدل مانتو معمولا ساده است اما فرم نهایی آن باید متناسب با اندام باشد.

طرح در انتخاب و خرید مانتوی مجلسی نکته‌ی مهم دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد. معمولا در مدل مانتوی مجلسی از طرح‌های چاپی استفاده نمی‌شود بلکه طرح‌ها به صورت گلدوزی یا دوخت سنگ و منجوق روی پارچه به کار می‌روند. البته اگر به دنبال یک مانتوی ساده هستید، مانتوهای مجلسی ساده بدون هیچ طرحی هم انتخاب‌های مناسبی هستند. دکمه‌های یک مانتو مجلسی می‌توانند متفاوت باشند و در آن از دکمه‌هایی استفاده شود که طرح‌دار یا شیشه‌ای باشند.

جدیدترین مانتو ترک جلو باز و سنتی از فروشگاه اینترنتی مانتو

مشاهده و خرید مانتو

مانتوهای روزمره با قواعد روزمرگی

بهتر است برای استفاده‌ی روزانه سراغ مانتوهایی بروید که راحت‌تر هستند، مثلا دوخت آن‌ها به شما اجازه می‌دهد به راحتی دست‌هایتان را حرکت دهید یا بشینید و بایستید. انتخاب مانتوی روزمره به فصل بستگی دارد، در فصل‌های سرد سراغ جنس‌های ضخیم‌تر بروید، پارچه‌هایی با ترکیب پشم برای زمستان مناسب‌تر هستند، در حالی‌که در مانتوی تابستانی، هیچ پارچه‌ای نمی‌تواند جای پارچه‌های نخی را بگیرد. می‌توانید سراغ طرح‌هایی بروید که در عین زیبایی دست و پاگیر نباشند و البته به راحتی با شستشو خراب نشوند.

جدیدترین مدل کیف شال و روسری زنانه دخترانه

مانتو رسمی، مهم‌ترین لباس برای یک جلسه‌ی کاری

برای رفتن به جلسات کاری یا اداره بهتر است از مانتوهای مجلسی یا روزمره استفاده نکنید، به جای آن از سراغ خرید مانتو اداری و رسمی بروید. استفاده از لباس رسمی در محل کار و موقعیت‌های رسمی و کاری نشان‌دهنده این است که شما به خوبی از موقعیت خود آگاهی داشته و برای کاری که انجام می‌دهید، اهمیت قائلید.

مانتوهای پرزرق و برق انتخاب‌های خوبی برای محل کار نسیتند، از مانتوهای ساده استفاده کنید چراکه قرار نیست لباس‌هایتان به جای مهارت‌های شغلی شما توجه دیگران را به خودش جلب کند.

بهتر است از مانتوهای دکمه‌دار به عنوان لباس رسمی خود استفاده کنید، چرا که این مانتوها معمولا خوش‌دوخت‌تر هستند و به نظر رسمی‌تر می‌رسند. اندازه مناسب برای یک مانتو رسمی این است که مانتو روی زانوی شما قرار بگیرد.

خرید اینترنتی مانتو و همه نکات ضروری برای آن

شاید مانتو از آن لباس‌هایی نباشد که بدون دیدن و پوشیدن بخواهید آن را بخرید، اما خرید مانتو اینترنتی آن قدرها هم که فکرش را می‌کنید مشکل نیست. به علاوه در یک سایت خرید اینترنتی لباس می‌توانید برندها و طرح‌های مختلف را یک جا کنار هم داشته باشید بدون آنکه وقت چندانی برای آن صرف کنید. نکته مهم این است که در ابتدای راه باید فروشگاه اینترنتی مناسبی را انتخاب کنید که خرید از آن برای شما اطمینان بخش باشد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های چنین فروشگاهی این است که برندهایی را به فروش برساند که شناسنامه خود را دارند، برندهایی که به شما می‌گویند که خیال‌تان از بابت برش‌ها و دوخت‌ها مطمئن باشد.

راهنمای سایز مرحله بعدی خرید اینترنتی مانتو است، اگرچه انتخاب سایز درست در هر لباسی اهمیت دارد، اما در مورد مانتو این انتخاب سایز ضروری‌تر است. نکات زیر را برای انتخاب سایز درست مانتو مد نظر داشته باشید.

  • نحوه‌ی سایزبندی در هر مدل یا برندی می‌تواند متفاوت باشد
  • اندازه‌های دقیق خود را داشته باشید و هر چندماه یکبار آن‌ها را به روز کنید
  • برای هر بار انتخاب و خرید به راهنمای سایز مراجعه کرده و مناسب‌ترین سایز را انتخاب کنید

آخرین نکته‌ای که در خرید اینترنتی به ویژه خرید مانتو می‌تواند اهمیت داشته باشد این است که قوانین بازگرداندن یا تعویض را در سایت فروشنده به طور کامل مطالعه کنید و مطمئن شوید در صورت بروز هر اشتباهی می‌توانید، مانتو یا لباسی را که خریده‌اید تعویض کنید یا پس دهید.

جدیدترین مدل کیف زنانه و دخترانه 2017

خرید اینترنتی لباس زنانه از شال و روسری تا کیف و کفش

شاید نیازی به تکرار نباشد که آنچه باعث شده خرید اینترنتی در دنیای سرعت و تکنولوژی این روزها اینقدر طرفدار پیدا کند این است که خرید اینترنتی به شما این امکان را می‌دهد که با صرف کمترین زمان و انرژی به محصولات مختلف و متنوعی از برندهای مختلف دست پیدا کنید.

خرید اینترنتی مدل شال و روسری ارزان ساده و مارک دار دخترانه و زنانه

مشاهده و خرید شال و روسری

اما خرید اینترنتی لباس یک مزیت دیگر هم دارد، این‌که شما می‌توانید در یک فروشگاه آنلاین یک ست کامل لباس برای خود خریداری کنید. خرید شال و روسری مناسب برای مانتویی که پسندیده‌اید در فروشگاه‌های آنلاین آسان‌تر است، ست خود را با خرید یک کیف زنانه مناسب و انتخاب کفش کامل کنید و سپس سبد خرید خود را ببندید.

خرید اینترنتی مدل شال و روسری ارزان ساده و مارک دار دخترانه و زنانه

مشاهده و خرید کیف زنانه

البته اگر سراغ یک فروشگاه اینترنتی لباس با اعتبار بالا بروید می‌توانید مطمئن باشید که این فروشگاه نمایندگی رسمی برندهایی را که به فروش می‌رساند، دارد. دیجی استایل با داشتن حدود ۴۰ برند ایرانی معتبر امکان یک خرید آسوده اینترنتی را برای شما فراهم می‌کند.

 

مطالب مرتبط:

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه