رنگ‌کالا: راهنمای خرید کالا بر اساس رنگ (سبز روشن)

۷ آبان ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه

در سری مطالب راهنمای خرید «رنگ‌کالا» قصد داریم تا بسته‌هایی از کالاهای مختلف را با رنگی یکسان معرفی کنیم تا بتوانید با توجه به رنگ مورد علاقه‌ی‌تان، لوازمی یک رنگ خریده و به اصطلاح «ست» کنید.

سرزنده و جوان

سبز روشن C30 M40 Y100 K0، یک رنگ سرد به شمار می‌رود. رنگ سبز نور را به خوبی بازتاب داده و برای اتاقی که نور به اندازه‌ی کافی درون‌اش راه پیدا نمی‌کند بسیار مناسب است. به طور کلی ترکیب سبز در کنار رنگ‌های گرم به خصوص قرمز که رنگ مکمل آن است، از سردی‌اش کاسته و تحرک را به آن اضافه می‌کند. برای اتاق کودکانی که بیش فعال هستند، استفاده از رنگ سبز روشن می‌تواند محیط را آرام و فضا را متعادل سازد. استفاده از رنگ سبز روشن به همراه متریال چوب در فضاهای کاری باعث آرامش کارکنان می‌شود. سبز، رنگ جوانی است و در بهبود تعاملات اجنماعی و اعتماد به‌نفس موثر است. در معرفی کالا به رنگ سبز روشن با دیجی‌کالا مگ همراه شوید.‌

‌ ‌

برای مشاهده‌ی جزئیات بیش‌تر و خرید هر کدام از کالاها، بر روی عکس‌شان کلیک کنید.

nikon-cameraدوربین نیکون Coolpix S1100PJ مجهز به پروژکتور داخلی (With a Built-In Projector) است و کنترل از راه دور دارد. با کیفیت HD و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه فیلم برداری می‌کند و مجهز به تکنولوژی تشخیص لبخند و چهره است. صفحه نمایش‌اش هم ۳ اینچ با رزولوشن ۴۶۰,۰۰۰ نقطه است.

‌ ‌

perfume-Arno sorelادو تویلت « شیمن فشن» (Shamn Fashion) عطری زنانه است که بوی تند و گرمی دارد و ساختار آن را چوب، مرکبات، گیاهان معطر و ادویه تشکیل می‌دهد. در نت آغازی بوی لیمو، پرتقال و پرتقال ماندارین نوازشگر مشام شما است که پس از مدتی جای خود را به گل رز ، بنفشه ، لیلیم و هلو می‌دهد. بعد از مدتی خواهید دید که این ترکیب نیز ماندگار نیست. در نهایت ترکیبی از مشک، گیاه پاتچولی، سدر، عنبر و وانیل را حس خواهید کرد که تا لحظه‌ی آخر باقی می‌ماند.

‌ ‌‌ ‌

adidas sandalبرای گذراندن یک روز آفتابی در تعطیلات، هیچ چیز بهتر از یک صندل راحت و شیک برای قدم زدن در کناره‌ی دریا یا محیط استخر نیست. صندل زنانه ی آدیداس مدل «Eezay Slides» از مواد با کیفیت ساخته شده و در صورت خیس نبودن کامل سطح، بر روی سطوح به آسانی لیز نمی‌خورد. بازه‌ی رنگی آن از چند طیف سبز ساخته شده که با هماهنگی بالا در هم حل شده و هارمونی رتگی زیبایی را به همراه طرح گیاهان روی آن برای کاربر به همراه می‌آورد.

‌ ‌‌ ‌

اکسپریا C4 به یک نمایشگر بزرگ ۵.۵ اینچی مجهز شده که رزولوشن Full HD را به تصویر می‌کشد. یک دوربین ۵ مگاپیکسلی به همراه فلاش LED در بالای نمایشگر این گوشی قرار گرفته که می‌تواند عکس‌های بی‌نظیری را ثبت کند. این دوربین با حالت‌ها و افکت‌های مختلفی همراه شده که می‌تواند در ثبت بهترین عکس سلفی‌تان تاثیرگذار باشد؛ به‌علاوه در قاب پشتی این گوشی هم یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی به همراه فلاشLED وجود دارد. سخت‌افزار این فبلت میان‌رده را یک چیپ مدیاتک نسخه‌ی MT6752، پردازنده‌ی هشت هسته‌ای (۶۴ بیتی) Cortex-A53 با توان پردازش ۱.۷ گیگاهرتز، رم دو گیگابایتی تشکیل می‌دهد. همچنین ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای این گوشی در نظر گرفته شده که این حافظه با کارت حافظه‌ی microSD افزایش‌یافتنی است. ‌‌ ‌

pool towelیکی از موارد قابل توجه در مورد محصولات برق لامع، قیمت مناسب محصولات آن در مقایسه با بسیاری محصولات دیگر شرکت‌ها است. حوله های استخری این شرکت در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی در بازار قابل تهیه است که از میان آن‌ها می‌توان نیلوفر، دیور، مروارید، هارمونی و فلورانس را نام برد. این حوله دوردوزی شده است که از ریش ریش شدن لبه‌اش جلوگیری کرده و دوام آن را افزایش می‌دهد. قابلیت جذب آب بالایی دارد و ابغاد آن است که برای استخر یا مسافرت بسیار متاسب است.

‌ ‌

nikeکیف دستی زنانه نایکی مدل Azeda علاوه بر طراحی مناسب دارای کیفیت ساخت خوبی نیز است. وجود دو جیب بیرونی در کنار جیب داخلی این کیف نیز به جاداری بیشتر این کیف کمک زیادی می‌کند. جنس این کیف از الیاف نایلونی تشکیل شده است. نایلون در واقع همان ابریشم مصنوعی بوده که به علت وزن کم و مقاومت بالایش از الیاف مناسب برای تولید انواع کیف محسوب خواهد شد. نوارهایی بار نگ روشن بر روی بدنه‌ی خارجی این کیف به همراه لوگوی نایکی، طراحی زیبایی را خلق کرده است.

‌ ‌ ‌

Color_Palette_Label_104758هدفون‌های توگوشی Happy Plugs نه‌تنها کیفیت ساخت بالایی دارند بلکه برای داشتن طرح و رنگ‌های زیبا، زنده و موردپسند جوانان، جوایزی هم کسب کرده‌اند. این برند سوئدی تمایز تولیدات خود با سایر برندها را در ترکیب زیبایی و کارایی بالای محصولاتش می‌داند. تجهیزات جانبی الکترونیکی تنها پوشش و همراهی برای لوازم الکترونیک نیستند بلکه می‌توانند نشانگر سلیقه و طرز فکر کاربر هم باشند. لذا این شرکت به طراحی محصولاتش اهمیت زیادی می‌دهد. این هدفون‌ها از نوع توگوشی (In-Ear) هستند. از طریق کابلی به طول ۱.۲ متر و جک ۳.۵ میلی‌متری، به درگاه هدفون گوشی، تبلت و … متصل می‌شوند. سبک هستند و تنها ۹ گرم وزن دارند.

‌ ‌ ‌

sun glassesعینک آفتابی کومونو مدل Riviera palms دارای UV چهارصد درصد است یعنی چشم را به این اندازه در برابر اشعه‌های مضر فرابنفش خورشید محافظت می‌کند. جنس عدسی آن از پلی کربنات . بدنه‌اش از کایوچوست. عینک کونومو با فرم خاص خود هم استایلی شیک دارد.

‌ ‌

جایگاه همیشگی چای یا قهوه در سفر و گردش بسیار استوار است. نوشیدنی‌هایی که قدمتشان به چندین سال رسیده، و بشر از دیر باز به خاصیت فرح بخشی آن‌ها پی برده بود. برای داغ نگه داشتن چای یا قهوه خود که آن‌را در کنار چشمه دم کرده‌اید. همواره به یک فلاسک یا چای‌ساز نیاز خواهد بود. چای ساز ریمکس با بدنه‌ای از جنس پلاستیک شفاف دارای ۲۳ سانتی‌متر ارتفاع و حجم ۴۰۰ میلی‌لیتر (حدود دو لیوان نوشیدنی) است.

‌ ‌ ‌ ‌

Color_Palette_Label_111105بورژوا لاک ناخن از نوع براق مدل «So Laque Glossy» را در سری محصولات خودش قرار داده که به‌سرعت روی ناخن خشک می‌شود. برس این محصول به‌گونه‌ای طراحی شده که با یک بار زدن بر روی ناخن، تمام سطح‌اش را پوشش می‌دهد. این لاک از نوع براق است و بعد از زدن آن، برق خاصی روی ناخن‌هایتان شاهد خواهید بود. لاک ناخن بورژوا مدل «So Laque Glossy» به شماره‌ی ۴ و تن رنگ سبز روشن به زیبایی ناخن‌هایتان اضافه خواهد کرد.

‌ ‌ ‌

‌اگر از این مطلب لذت بردید، سایر قسمت‌های رنگ‌کالا را از دست ندهید. برای مطالعه روی عکس زیر کلیک کنید.

Color_Shopping_Guide_Shortcut

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه