رنگ‌کالا: پیشنهاد خرید برای عاشقان رنگ صورتی

۴ آذر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه

در سری مطالب راهنمای خرید «رنگ‌کالا» قصد داریم تا بسته‌هایی از کالاهای مختلف را با رنگی یکسان معرفی کنیم تا بتوانید با توجه به رنگ مورد علاقه‌ی‌تان، لوازمی یک رنگ خریده و به اصطلاح «ست» کنید.

گرم و آتشین

صورتی C10 M90 Y10 K0، یک رنگ گرم است که از ترکیب قرمز و سفید ایجاد می‌شود. ترکیب صورتی با مقدار بیشتری سفید، آن را آرامش‌بخش می‌سازد و از سرزندگی‌اش می‌کاهد. رنگ صورتی به خودی خود هیجان بسیاری دارد و تحرک‌اش را از قرمز می‌گیرد. صورتی بسیاری از مشخصه‌های رنگ قرمز را نهفته دارد و باعث تحریک عواطف و احساسات می‌شود. ترکیب صورتی و بنفش بادمجانی در فضای داخلی به آن عمق داده و فضا را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. صورتی، رنگی سرگرم کننده است و می‌تواند در کاهش پرخاش‌گری موثر باشد به همین دلیل در رنگ آمیزی اتاق کودکان بیش فعال گزینه‌ی بسیار مناسبی است. برای روح بخشیدن به فضای خانه و پویایی آن می‌توان از ترکیب صورتی و مقداری سبز لیمویی استفاده نمود. رنگ صورتی در کنار رنگ‌های خنثی مثل توسی به زیبایی می‌نشیند و در افزایش اعتماد به‌نفس موثر است. در معرفی کالا به رنگ صورتی با دیجی‌کالا مگ همراه شوید.‌

 

برای مشاهده‌ی جزئیات بیش‌تر و خرید هر کدام از کالاها، بر روی عکس‌شان کلیک کنید.

Color_Palette_Label_25932دوربین « Exilim ZR1200» یک دوربین کامپکت از سری محصولات شرکت «کاسیو» است که در چهار رنگ مشکی، صورتی و سفید و زرد عرضه‌شده است. دوربینی مانند Casio Exilim ZR1200 در نوع خود از کارایی بالایی برخوردار است و می‌تواند به‌منظور استفاده‌ی خانگی به‌جای دوربین‌هایی که لنزهای بزرگ دارند بهترین انتخاب باشد. از قابلیت‌های این محصول می‌توان به تنظیمات خودکار آن اشاره کرد. این دوربین از یک لنز واید ۲۴ میلی‌متری برخوردار است که به کمک آن، گرفتن تصاویری با زاویه‌ی بازتر و محیط بیشتر امکان‌پذیر می‌شود.

‌ ‌

Color_Palette_Label_58168برای کسی که نوشتن برای‌اش یک شغل یا یک علاقه‌ی شخصی باشد، هیچ‌چیز بهتر از یک روان‌نویس خوش‌دست مثل «سافاری» (Safari) نخواهد بود. این روان‌نویس مجموعه‌ی کاملی از زیبایی و راحتی است که می‌تواند در هرجایی شما را همراهی کند. شاید به همین دلیل است که سافاری توانسته جایزه‌ی IF که یکی از معتبرترین جوایز طراحی دنیاست را از آن خود کند. یادتان باشد سافاری یک روان‌نویس یک‌بارمصرف نیست. این محصول برند معتبر «لامی» (Lamy) بدنه‌ای از جنس پلاستیک ABS دارد که در عین سبک بودن، دوام زیادی هم دارد.

‌ ‌ ‌

color_palette_label_51745«دلسی» (Delsey) یک شرکت فرانسوی تولید کننده‌ی چمدان و تجهیزات مسافرتی است. این شرکت در سال ۱۹۶۴ میلادی در شهر «ترامبله آنفرانس» در حومه‌ی شهر پاریس توسط (Emile Delahaye) و برادران (Seynhaeve) پایه ریزی شد. کوله‌پشتی فور وانس دلسی با حجم ۱۰ لیتر و وزن ۳۰۰ گرم، دارای یک جیب بزرگ اصلی داخلی و یک جیب خارجی است، که در بخش اصلی آن امکان قرار دادن وسایلی با سایز بزرگ مانند اسناد و مدارک وجود دارد. در جلوی کیف یک جیب بزرگ خارجی برای قرار دادن وسایل شخصی مانند دفترچه‌یادداشت، خودکا‌ر‌ دسته کلید و غیره در نظر گرفته شده است. پدهای نرمی به‌منظور کاهش فشار حاصل از وزن کیف در داخل بندهای دوشی آن تعبیه شده است. همچنین جنس روکش پشتی کیف از الیاف نخی با ساختار مشبک است که باعث تبادل هوا و کاهش تعرق می‌شود.

‌ ‌

color_palette_label_122699برای انرژی دادن به فضا هیچ چیز بهتر از شمع نیست. شعله‌ی شمع هم انرژی‌های منفی فضا را از بین می‌برد و هم به گردش انرژی‌ها در فضا کمک به سزایی می‌کند. جنس ظرف این شمع از پلیمر نسوز است و شمع آن پس از ۲۴ ساعت اشتعال تمام می‌شود که به نسبت قیمت‌اش بسیار به صرفه است.

‌ ‌

color_palette_label_115640ادو پرفیوم «والنتینا پینک» (Valentina Pink) 80 میلی‌لیتری در سال ۲۰۱۵ به بازار معرفی شد. طراحی و فرمولاسیون این عطر توسط دو تن از عطرسازهای کارکشته و مشهور دنیا به نام «Fabrice Pellegrin» و «Daphne Bugey» انجام شده است. روی بطری صورتی‌رنگ این عطر، یک گل بزرگ به‌صورت برجسته کار شده که بر زیبایی‌اش می‌افزاید. در بطری با رنگ شفاف به‌خوبی از نازل این عطر محافظت می‌کند. وقتی والنتینا پینک را روی پوست و محل نبض‌تان اسپری کنید، به‌سرعت بوی تمشک سیاه، توت‌فرنگی و مشک را احساس خواهید کرد. این ترکیب شیرین، طراوت و شادابی را به شما هدیه می‌کند.

‌ ‌ ‌

color_palette_label_52722زیرانداز یوگا و پیلاتس ضخامت ۶ میلی‌متر، زیراندازی سبک، نرم، غیرسمی، ضدلغزش و بادوام است. جنس این پد ورزشی از فوم PVC است. این پد در ابعاد ۱۷۲x60x0.6 سانتی‌متر و وزن ۱۳۸۴ گرم عرضه شده است. ضخامت این پد ۶ میلی‌متر بوده که برای انجام ورزش یوگا بسیار مناسب است. از مزیت‌های بسیار بالای این پد، قابلیت شست‌وشوی آن است که برای این ورزش بسیار ضروری است.

‌ ‌

‌ ‌ ‌ ‌ Color_Palette_Label_138470قمقمه کانتیگو مدل Tranguil با طراحی بسیار مناسب خود به ورزشکاران کمک خواهد کرد تا در زمان ورزش با راحتی بیشتری از آن برای نوشیدن مایعات استفاده کنند. این قمقمه دارای بدنه‌ای از جنس پلاستیک بوده و بسیار سبک است. یکی از مشکلاتی که ممکن است برای ورزشکاران در حین استفاده از قمقمه پیش آید، لیز خوردن آن از سطح دست بر اثر تعرق زیاد است اما لایه‌ی سیلیکونی به کار رفته در بدنه‌ی این قمقمه از لیز خوردن آن جلوگیری می‌کند. دهانه‌ی قمقمه به صورت پیچی باز و بسته می‌شود که چفت شدن آن بر روی لبه در از بیرون ریختن محتویات قمقمه تا حدود زیادی جلوگیری می‌کند.

‌ ‌

color_palette_label_148209شرکت اسکچرز مدل Go Walk 2 را برای راحتی بیشتر در زمان پیاده‌روی طراحی و تولید کرده است. لایه‌ی میانی استفاده شده در این کفش از سری Resalyte بوده که ساختاری انعطاف پذیر و نرم دارد. این لایه میانی به خوبی می‌تواند از پا در برابر فشارهای وارده از سطح محافظت کند. در واقع این لایه میانی شوک‌هایی که از جانب زمین به پا وارد می‌شود را به خود جذب کرده و همچنین از آسیب به پا جلوگیری می‌کند. رویه‌ی کفش از الیاف مصنوعی ساخته شده و ساختاری مشبک دارد. مشبک بودن رویه باعث می‌شود تا هوا بتواند در داخل کفش جریان پیدا کند و رطوبت و گرمای حاصله از تعریق را به بیرون کفش برده و برای پا و محیطی خشک و خنک در داخل کفش به وجود بیاورد. کفش مخصوص پیاده‌روی زنانه اسکچرز مدل Go Walk 2  می‌تواند به شما کمک کند تا لذت بیشتری از پیاده‌روی را تجربه کنید. ‌ ‌

‌ ‌

Color_Palette_Label_118465رژلب اینفائیبل از ماندگاری ۲۴ ساعته برخوردار است و به آب‌رسانی لب شما در طول روز کمک خواهد کرد و برای آن دسته از افرادی که فرصت تمدید آرایش ندارند مناسب است. خیلی از رژلب‌های با ماندگاری طولانی حالت چسبندگی و تیکه تیکه شدن روی لب را ایجاد می‌کند اما باید گفت رژلب لورآل با حفظ رطوبت لب از خشکی لب جلوگیری می‌کند. رژلب لورآل مدل «Infaillible X3» به شماره‌ی ۱۲۱ و تن رنگ سرخابی روشن از ماندگاری بالایی برخوردار است که برای استفاده در طول روز گزینه‌ی مناسبی خواهد بود.

Color_Palette_Label_154655عینک‌های اسپای برای یک سلیقه‌ی خاص طراحی نشده‌اند. شیشه‌هایی با طیف‌های رنگی مختلف، بدنه‌ی کائوچو  و فرم‌های خاص شیشه که هیج وقت از مد نمی‌افتد و همیشه شیک و خاص اند. عینک آفتابی اسپای لیوری هپی گری گرین مدل سال ۲۰۱۵  دارای شیشه‌های پولاریزه است، به این معنی که شیشه‌های آن می‌توانند در هوای مه آلود، برفی یا بارانی به مقدار زیادی از طیف‌های رنگی زائد و بازتاب نور در شیشه‌ی عینک بکاهند و در نتیجه فرد بتواند همه چیز را بسیار شفاف‌تر از آن‌چه در واقعیت است، ببیند. رنگ عدسی این عینک مجموعه‌ای از سه رنگ زرد، سبز و صورتی است.

‌ ‌

color_palette_label_160001محصول حاضر یکی از دفترهای ۴۰ برگ «کلیپس» (Clips) است. صحافی این دفتر چسبی است و به صورت عمودی انجام شده است. جلد این دفتر مقوایی است. اگر برای یکی از درس‌ها یا ثبت امور روزمره‌ی اداری خود به دنبال دفتری با طرح ساده هستید، این دفتر می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

‌ ‌

‌اگر از این مطلب لذت بردید، سایر قسمت‌های رنگ‌کالا را از دست ندهید. برای مطالعه روی عکس زیر کلیک کنید.

Color_Shopping_Guide_Shortcut

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه