راه فرار ایلان ماسک از ترافیک به حقیقت نزدیک می‌شود

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شاید به نظرتان عکس بالا بسیار معمولی و ساده باشد، ولی از شما می‌خواهیم که کمی بیشتر دقت کنید. این عکس را «ایلان ماسک» در حساب کاربری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است. تونلی که می‌بینید را شرکت The Boring Company ایلان ماسک زیر لس آنجلس حفر کرده است. خودرویی هم که در این تونل قرار داده شده، یک تسلا Model S است.

ایلان ماسک یک مدل اس را به تونل‌های زیرزمینی خود برده است.

البته هدف از ساخت این تونل‌ها زیر لس آنجلس این نیست که واردشان شوید و رانندگی کنید. شرکت خسته‌ی ایلان ماسک می‌خواهد تونلی بسازد که ناگهان در وسط خیابان از زمین سر در می‌آورد و خودروی شما را به زیر زمین می‌برد. سپس در زیرزمین روی یک اسکیت بزرگ خودرو با حداکثر سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت به سمت فرار از ترافیک سنگین حرکت می‌کند.

شاید این برنامه کم و بیش علمی-تخیلی به نظر برسد، اما ایلان ماسک معمولا به عنوان «تونی استارک» دنیای واقعی شناخته می‌شود. او تصمیم می‌گیرد و طولی نمی‌کشد که آن تصمیم را عملی می‌کند. مثل همین تونل‌های شرکت The Boring Company که آزمایش آن‌ها در زیر ساختمان شرکت اسپیس‌ایکس شروع شده است.

ایلان ماسک دو سه روز پیش بود که گفت برای ساخت چهار کیلومتر تونل زیرزمینی در لس آنجلس مجوزهای لازم را هم گرفته است.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar محسن

    “شرکت خسته‌ی” ایلان ماسک می‌خواهد تونلی بسازد که ناگهان در وسط خیابان از زمین سر در می‌آورد و خودروی شما را به زیر زمین می‌برد.

    بنظرتون درسته که Boring که برند کمپانی هست رو به صورت خسته ترجمه کرد؟ ایلان ماسک چندین شرکت داره، به فرض که قصد شوخی بوده(هر چند شوخی اینجا معنا نمیده)، منظرتون از شرکت خسته ی ایلان ماسک کدوم شرکتشه؟ کدوم شرکت ماسک خسته هست؟ دلایلتون برای خسته بودنِ این شرکت و سرحال بودن شرکت های دیگه چیه؟

    دلیل این کامنتم این بود که نویسند مربوطه، در مطلب دیگه ای ذکر کرده بودن قصدِ شوخی داشتن و البته اون مطلب طنز بود و منطقی بود. اما این مطلبِ ایشون چظور؟ این مطلب که طنز نیست

  2. Avatar علی

    عالیه این ایلان ماسک

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه