رشد سهم اندروید مارشمالو و لالی پاپ ادامه دارد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Android 6.0

براساس جدیدترین آمار منتشر شده، سهم سیستم عامل اندروید مارشمالو در ماه مارس به ۲٫۳ درصد از کل بازار این سیستم عامل رسیده است.

درصد استفاده از اندروید ۶.۰ به ۲٫۳ درصد رسید.

در حالی که ماه گذشته اعلام شد سیستم عامل اندروید ۶.۰ تنها یک درصد از بازار سیستم عامل اندروید را در اختیار دارد، سهم این سیستم عامل در ماه مارس ۱۰۰ درصد افزایش داشته و به ۲٫۳ درصد رسیده است. همچنین مشخص شده که درصد استفاده از سیستم عامل اندروید لالی‌ پاپ (اندروید ۵.۰ و اندروید ۵.۱) از اندروید ۴.۴ یا کیت‌کت بیشتر شده و اکنون اندروید ۵.۰ بیشترین تعداد کاربر را در بین تمام نسخه‌های اندروید دارد. اندروید ۴.۴ در حال حاضر ۳۴٫۳ درصد و اندروید ۵.۰ نزدیک به ۳۶٫۱ درصد بازار استفاده از این سیستم عامل را به خودشان اختصاص داده‌اند.

در ادامه می‌توانید جدول مربوط به سهم استفاده از نسخه‌های مختلف سیستم عامل اندروید را مشاهده کنید:

Android 6.0

سهم استفاده از اندروید ۶.۰ افزایش پیدا کرد.

نکته‌ی جالب توجه درباره‌ی این آمار، استفاده‌ی ۲۲٫۳ درصدی کاربران از اندروید نسخه‌ی ۴.۱ است. نسخه‌ی چهارم هم تنها ۲٫۳ درصد بازار و نسخه‌ی ۲.۳ هم ۲٫۶ درصد بازار را در اختیار دارند. درصد استفاده از اندروید ۲.۲ هم به ۰٫۱ درصد رسیده است.

در ماه گذشته گوشی‌های بیشتری با سیستم عامل اندروید مارشمالو راهی بازار شدند و به همین دلیل درصد استفاده از آخرین نسخه‌ی اندروید بیشتر شده است.

‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Droid-Life

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar رامین

    سونی کولاک کرده…..

  2. Avatar علیرضا احمدوند

    سلام . الجی جی ۴ نا امیدم کرد چون به اندروید۶ اپدیتش کردم هیچ فرقی نکرد نه تو رابط کاربری نه تو برنامه و …

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه