دوربین وان پلاس ۶ وارد رقابت با پرچمدار‌های دنیای موبایل می‌شود

۲۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

از جدیدترین تبلیغ پخش شده از گوشی هوشمند وان پلاس ۶ می‌توان به این نکته پی برد که دوربین این گوشی می‌خواهد به جنگ دوربین‌ گوشی‌های طراز اول بازار برود. این گوشی چینی که تا پنج روز دیگر به صورت رسمی به بازار ارائه می‌شود، طبق اطلاعات منتشر شده قرار است یکی از گوشی‌های پیشرو در بازار تلفن‌های هوشمند باشد. با عرضه‌ی این گوشی، یک عضو دیگر به خانواده‌ی موبایل‌های برخوردار از دوربین دوتایی اضافه می‌شود. با دقت در آخرین تبلیغی که شرکت وان پلاس منتشر کرده، می‌توان به جزییات بیشتری از توانایی‌های دوربین این گوشی پی برد.

شرکت وان پلاس که پیش از این در زمینه‌ی دوربین موبایل حرفی برای گفتن نداشت، با دوربین جدیدترین محصول خود گوشی‌های پرچمدار را به رقابت دعوت کرده است.

در این تبلیغ عکس‌هایی در اختیار کاربران شبکه‌ی اجتماعی توییتر قرار گرفت و از آن‌ها خواسته شد تا تشخیص دهند هر کدام از عکس‌ها توسط دوربین کدام‌ یک از پرچمدارهای بازار تلفن‌ هوشمند گرفته شده است. پیکسل ۲، آیفونX، گلکسی S9 و وان پلاس ۶ گوشی‌هایی بودند که در این چالش شرکت داده شده بودند. بدون شک انتخاب این گوشی‌ها برای رقابت اتفاقی نبوده و شرکت پلاس با جاه طلبی تمام، مهم‌ترین گوشی‌های حال حاضر بازار را به چالش کشیده است. وان پلاس گفته کاربران وان پلاس ۶ با پرداخت هزینه‌ای کمتر از این رقبا صاحب یک گوشی با همان مشخصات می‌شوند.

اگر به گذشته‌ی برند وان پلاس نگاه کنیم متوجه می‌شویم که دوربین‌های به کار رفته در محصولات این شرکت هیچ‌گاه رقیبی جدی برای محصولات طراز اول بازار به شمار نمی‌رفتند. بنابراین با توجه به ادعای اخیر این شرکت در مورد دوربین وان پلاس ۶، باید منتظر تغییراتی اساسی در این زمینه باشیم. بر اساس شایعات با وجود دوربین پیشرفته، محصوصل جدید وان پلاس با قیمتی منطقی به بازار ارائه خواهد شد.

انتظار می‌رود محصول جدید وان پلاس با دوربینی مجهز به سنسور ۲۰ مگاپیکسلی و دیافراگم f۱.۷ وارد رقابت با پرچمدارهای بازار موبایل شود. شایعات می‌گویند دوربین دوم این گوشی برای رقابت با دوربین‌های دوتایی سامسونگ و اپل دارای یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی است. هرچند نوع این سنسور تا کنون مشخص نشده، اما کارشناسان حدس می‌زنند که وان پلاس برای این دوربین یک لنز تله فتو در نظر گرفته است.

به غیر از دوربین پیشرفته‌ای که در این موبایل تعبیه شده، وان پلاس برای جدیدترین محصول خود از تراشه‌ی اسنپدارگون ۸۴۵ کوالکام استفاده کرده است. این گوشی با دو رم ۶ و ۸ گیگابایتی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. بنا به اخبار منتظر شده مدل‌های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی با ۶ گیگابایت و مدل ۲۵۶ گیگابایتی آن با ۸ گیگابایت رم عرضه خواهند شد.

وان پلاس ۶ از ابتدا با سیستم عامل اندروید ۸.۱ به بازار خواهد آمد و طبق اخبار نسخه‌ی بتای اندروید P هم برای کاربران این گوشی در دسترس است. طبق اطلاعاتی که شرکت وان پلاس در اختیار رسانه‌ها قرار داده، عرضه‌ی این گوشی از حدود پنج روز دیگر و با قیمتی در حدود ۵۵۵ دلار در چندین کشور جهان آغاز خواهد شد.

منبع: phonearena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه