Hurricane به میدان آمد؛ رقیب آمازون اکو و گوگل هوم معرفی شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

قرار است اسپیکرهای Hurricane شرکت SoundHound به بازار عرضه شوند. این اسپیکرهای هوشمند مثل Amazon Echo و Google Home دستیار هوشمند صوتی دارند و می‌توانید در خانه از آن‌ها استفاده کنید.

در ماه‌های پایانی سال ۲۰۱۴ شرکت آمازون به شکل رسمی از آخرین ساخته‌اش یعنی دستیار هوشمند Amazon Echo رونمایی کرد. این دستگاه در زمان رونمایی کمی عجیب و غریب به نظر می‌رسید. کمی زمان برد تا این دستیار در بازار جا بیفتد اما حالا پس از دو سال واقعا توانسته جایگاه قدرتمندی به دست آورد. از زمان معرفی اولیه آمازون اکو، الکسا (دستیار صوتی هوشمند آمازون که در این دستگاه استفاده شده است) هم هر روز هوشمندتر شده و بواسطه معرفی برخی ابزارهای جدید دسترسی به الکسا از همیشه ساده‌تر شده است.

اخیرا گوگل هم یک رقیب به نام Google Home برای آمازون اکو معرفی کرده و این موضوع هم نشان می‌دهد که رقابت در این حوزه داغ‌تر از همیشه است.

حال SoundHound هم با معرفی Hurricane به این بازار وارد شده. این شرکت پیش از این در سال ۲۰۱۵ اپلیکیشن Hound را به بازار معرفی کرده بود. این اپ نوعی دستیار هوشمند مجازی بسیار شبیه سیری و همینطور شبیه دستیار هوشمند گوگل بود. می‌توانست وضع آب و هوا را برای‌تان پیش‌بینی کند، بگوید در اطرافتان سالن‌های سینما چه فیلم‌هایی پخش می‌کنند و در موارد مورد نظرتان اینترنت را سریع جستجو کند و اطلاعاتی که نیاز دارید را در اختیارتان قرار دهد. البته این سرویس به مرور زمان بسیار پیشرفت کرد و حال قرار است به جای حضور در اندروید و iOS مستقیما از طریق اسپیکرهای Hurricane متعلق به شرکت SoundHound در اختیارمان قرار بگیرد.

Hurricane را می‌شود از طریق Wi-Fi خانه به اینترنت وصل کرد و اگر بخواهید با خودتان جا‌به‌جایش بکنید می‌توانید از اینترنت موبایل‌تان برای اتصال این دستگاه استفاده کنید.

البته باید به این نکته هم اشاره کرد که تاکید اصلی شرکت سازنده بر روی ساخت یک اسپیکر به دردبخور بوده که واقعا کیفیت صدای قابل قبولی ارائه دهد و در کنار این موضوع بتوان از قابلیت‌های دستیار هوشمند آن هم بهره برد.

‌‌‌

منبع: PhoneArena

‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه