رمز موفقیت گلکسی S7؛ نوت ۶ هم زودتر از آیفون ۷ معرفی می‌شود

۱۹ فروردین ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گلکسیS7 فروش بسیار خوبی داشته است. جدیدترین آمارها نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند در اولین ماه عرضه‌اش ۹ میلیون دستگاه فروخته؛ این رقم چیزی حدود سه برابر فروش گلکسی S6 در شرایط مشابه در سال گذشته است.

چند فاکتور مهم وجود دارند که این موفقیت را توجیه می‌کنند: به‌جز بحث نقد و بررسی‌هایی که به‌خوبی مشخصات این گوشی را در رسانه‌ها انتشار دادند،‌ واقعیت این است که سامسونگ زمان ارایه‌ی گلکسیS7 را به خوبی مدیریت کرده و امسال پرچم‌دار جدیدش را نزدیک به یک ماه زودتر به بازار فرستاد. البته قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ی این گوشی (در مقایسه با گلکسی S6) هم تاثیر زیادی در موفقیت فروش آن داشته است. کارشناسان می‌گویند گلکسیS7 حدود ۸ درصد ارزان‌تر از مدل سال قبل است.

رمز موفقیت فروش گلکسی S7: عرضه‌ی سریع‌تر، قیمت ارزان‌تر

نکته‌ی مهمی که باید در نظر گرفته شود این است که سامسونگ حالا قضاوت درستی از میزان تقاضا برای S7 Edge دارد. این در حالی است که سال گذشته در هنگام تولید S6 Edge میزان تقاضا برای آن را دست‌کم گرفته و پیش‌بینی نکرده بودند که کاربران از این گوشی خمیده به‌خوبی استقبال می‌کنند.

به نظر می‌رسد سامسونگ امسال به یک برنامه‌ریزی زمانی مناسب برای ارایه‌ی S7 رسیده بود: دوره‌ای که سازندگان چینی گوشی‌های هوشمند هنوز رقابت خود را شروع نکرده (چون معمولا از لحاظ قیمت نمی‌شود با آن‌ها رقابت کرد) و ضمنا زمان خیلی زیادی هم تا معرفی آیفون ۷ باقی مانده است.

نکته‌ی جالب این است که سامسونگ احتمالا چیزهایی زیادی از این موفقیت یاد می‌گیرد و به‌سرعت آن‌ها را عملی می‌کند. کارشناسان می‌گویند این شرکت می‌خواهد از فبلت جدیدش، گلکسی Note 6 را یکی دو ماه قبل از آیفون ۷ رونمایی کند.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar Next is Now

    اگر همین طوری پیش بره این گوشی رکورد فروش اسمارتفون در دنیا رو که دست خود سامسونگ و گلکسی S4 هست رو خواهد شکست

    1. Avatar عليرضا

      گلکسی S4 تا اونجایی که یادمه ۴٠ میلیون دستگاه فروش داشت . اما آیفون ۶ ، ٧۴ میلیون دستگاه . حالا به نظرت رکورد فروش مال کیه ؟

      1. Avatar امیر

        اینرو ول کنید
        نوکیا ۱۱۰۰ رکورد دار بیشترین فروش رو داره با ۲۵۰ ملیون دستگاه در زمان خودش

  2. Avatar اتریش

    شرکت های تولید کننده موبایل باید بخش “پیشبینی” شون رو کلا بریزن بیرون. همیشه یا از پیشبینی ها فراتر میره فروش یا کمتره. اینا فقط حقوق میگیرن که D:

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه