گلکسی اس ۸ لایت از نظر ظاهری تفاوتی با اس ۸ ندارد

۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی اس ۸ لایت

رندرهای جدیدی از گوشی Galaxy S8 Lite از چین به بیرون درز کرده‌اند؛ رندرهایی که طراحی این گوشی جدید سامسونگ را به ما نشان می‌دهند. مدارک وجود گوشی گلکسی اس ۸ لایت هفته‌ی گذشته هم در دو سازمان FCC و TENAA دیده شده بودند.

با این حال، سخت‌افزار گوشی در مقایسه با گلکسی اس ۸ معمولی ضعیف‌تر است.

بر اساس آنچه از گوشی گلکسی اس ۸ لایت دیده و شنیده‌ایم، می‌توانیم بگوییم که این گوشی از نظر ظاهری بسیار شبیه به مدل اصلی گلکسی اس ۸ خواهد بود؛ طوری که سامسونگ از صفحه‌ی نمایش خمیده‌ی خود معروف به Infinity Display در این گوشی هم استفاده کرده است. حسگر اثر انگشت مثل گلکسی اس ۸ در پشت گوشی و در همان نقطه قرار گرفته و گوشی هم‌چنین یک کلید مختص منشی هوشمند خود یعنی بیکسبی دارد.

گلکسی اس ۸ لایت

با این حال، سخت‌افزار گوشی در مقایسه با گلکسی اس ۸ معمولی ضعیف‌تر است. صفحه نمایش گوشی همان اندازه‌ی ۵.۸ اینچی را حفظ کرده است، ولی وضوح تصویر آن پایین‌تر است. دوربین گوشی هم ۱۶ مگاپیکسلی است. چیپ‌ست قرار گرفته در داخل گوشی هم به جای اسنپ‌دراگون ۸۳۵، یک سری پایین‌تر و اسنپ‌دراگون ۶۶۰ است.

گلکسی است ۸ لایت هم‌چنین چهار گیگابایت حافظه‌ی اصلی (رم) و هم‌چنین ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی فلش خواهد داشت. باتری این گوشی هم ظرفیتی ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد.

گلکسی اس ۸ لایت

بر اساس تصاویر منتشر شده می‌توانیم بگوییم که Galaxy S8 Lite احتمالا در دو رنگ مشکی و قرمز عرضه خواهد شد.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه