رنو مگان RS 2018 میهمان ویژه پیست فرمول یک در موناکو شد

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

پیست فرمول یک در موناکو، این‌بار میزبان رنو مگان آر اس جدید به‌جای خودروهای سرعتی فرمول یک بود. این میهمان فرانسوی که به عنوان رقیبی جدی برای فورد فوکوس آر اس، هوندا سیویک تایپ آر و فولکس‌واگن گلف آر شناخته می‌شود، دست پر به میدان آمده است.

رنو جشن ۴۰ سالگی حضور خود در مسابقات فرمول یک بار را به شکلی جالب گرفته است؛ دعوت از خودرو جدیدی در پیست فرمول یک. احتمال دارد این اتومبیل بتواند برای رنو افتخار آفرین شود. چه کسی می‌داند؛ شاید این خودرو بتواند پس از انتخاب مگان به عنوان خودرو سال ۲۰۰۳ اروپا، با گرفتن افتخارات مختلف شرکت خود را سربلند کند!؟

تصویر جاسوسی این خودرو که لو رفته بود.

گفته می‌شود رنو با ساخت مدل جدید مگان، به دنبال گرفتن عنوان بهترین رکورد در پیست‌ نوربرگرینگ در کلاس اتومبیل‌های دیفرانسیل جلو است. رکورد این پیست در حال حاضر در دست هوندا سیویک تایپ آر ۲۰۱۷ با زمان ۷ دقیقه و ۴۳ ثانیه و ۸ دهم ثانیه است. ناگفته نماند که مدل قبلی مگان در سال ۲۰۱۴، زمان ۷ دقیقه و ۵۴ ثانیه و ۳۶ صدم ثانیه را به ثبت رساند.

رنو مگان RS 2018 احتمالا از یک پیشرانه ۴ سیلندر با توان ۳۰۰ اسب‌بخار بهره ببرد. انتقال نیرو در این اتومبیل احتمالا به چرخ‌های جلو صورت می‌گیرد. احتمالا رنو در نمایشگاه خودرو فرانکفورت امسال از این خودرو رونمایی می‌کند. پس از رونمایی و معرفی این خودرو، فروش آن با فاصله زمانی کمی شروع می‌شود.

منبع: MotorAuthority
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar حامد

    جون من از اینا نزار به خدا آدم غمش میگیره وقتی از این خبرا میخونه
    با این وضعی که ما داریم دیدن این ماشینا مثل خواب میمونه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه