رنگ نقره‌ای هم به پلی‌استیشن۴ اضافه خواهد شد

۱۷ خرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شعبه‌ی امریکای شمالی پلی‌استیشن دیروز وجود رنگ طلایی پلی‌استیشن۴ را تایید کرد و گفت که قرار است از هفته‌ی آینده فروش این مدل آغاز شود. با این حال، به تازگی فهمیده‌ایم که خریداران مدل‌های اروپایی پلی‌استیشن۴، به غیر از رنگ طلایی، می‌توانند به خرید پلی‌استیشن۴ نقره‌ای رنگ هم فکر کنند.

در حالی که سونی گفته می‌خواهد هفته‌ی آینده، پلی‌استیشن۴ طلایی رنگ را با ظرفیت یک ترابایت و قیمت ۲۴۹ دلار در ایالات متحده به فروش برساند، شعبه‌ی اروپای پلی‌استیشن گفته که دو رنگ جدید پلی‌استیشن۴ در اروپا و خاورمیانه همان ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت را خواهند داشت.

سونی هم‌چنین رنگ‌های جدید پلی‌استیشن۴ را به دسته‌های آن هم خواهد آورد؛ یعنی می‌توانید دسته‌های جدید کنسول‌های اسلیم را با دو رنگ طلایی و نقره‌ای خریداری کنید.

برای اولین بار است که سونی می‌خواهد پلی‌استیشن۴ را با رنگ تازه‌ای در امریکا عرضه کند. اگر مدل‌های خاص، مثل مدل متال گیر یا مدل زیبای دستینی را به کنار بگذاریم، می‌توانیم بگوییم که سونی تا به امروز فقط رنگ سیاه پلی‌استیشن۴ را در امریکای شمالی عرضه کرده است.

مدل طلایی پلی‌استیشن۴ از هفته‌ی آینده در امریکای شمالی و از پایان ماه جاری میلادی برای خرید در اروپا و امارات موجود خواهد بود.

منبع: Polygon

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه