روند بازی آخرین بسته‌ی الحاقی دارک سولز ۳ را ببینید

۲۵ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه

شرکت بازی‌سازی «باندای نامکو» اخیرا از دومین و آخرین بسته‌ی الحاقی بازی «دارک سولز ۳» به اسم The Ringed City رونمایی کرده بود. این شرکت چند روز پیش تریلر جدیدی از این بسته‌ی الحاقی منتشر کرده است؛ تریلری که دشمنان جدید و محیط‌های این بسته‌ی الحاقی را نشان می‌دهد.

قرار است بسته‌ی الحاقی The Ringed City محیط‌های جدید، غولاخرهای تازه و هم‌چنین دشمنان و زره‌های زیادی به بازی اضافه کند. بسته‌ی الحاقی The Ringed City طبق گفته‌ی شرکت بازی‌سازی باندای نامکو، پایان داستان دارک سولز ۳ را رقم خواهد زد.

DarkSouls3-2

در کنار محیط‌های جدید و زره‌ها و سلاح‌های تازه،‌ قرار است مجموعه‌ای از آیتم‌ها و طلسم‌های جدید هم به بازی اضافه شوند. بخش PvP یا چند نفره‌ی دارک سولز ۳ هم با بسته‌ی الحاقی The Ringed City، با نقشه‌های جدیدی همراه خواهد شد. برای دریافت کردن نقشه‌های جدید بخش چند نفره، لازم نیست که هر دو بسته‌ی الحاقی The Ringed City یا Ashes of Ariandel را خریده باشید و اگر فقط یکی از آن‌ها را گرفته باشید، نقشه‌های جدید بخش چند نفره را دریافت می‌کنید.

حتما در ادامه تریلر و تصاویر جدید The Ringed City را ببینید. این بسته‌ی الحاقی قرار است در روز ۲۸ مارس سال جاری میلادی برای دارک سولز ۳ عرضه شود. دارک سولز ۳ روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شده است.

دانلود تریلر با کیفیت Full HD

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Gemtatsu

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه