روند بازی Prey را ببینید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

طی مراسم افتتاحیه‌ی رویداد «کوایک‌کان» (QuakeCon) امسال، شرکت بازی‌سازی بتسدا از روند بازی Prey رونمایی کرده است. بازی Prey در کنفرانس بتسدا در E3 امسال، توسط یک تریلر انمیشنی رونمایی شده و برای اولین بار است که می‌توانیم روند این بازی را ببینیم.

بازی Prey قرار است در سال ۲۰۱۷ میلادی عرضه شود.

بازی Prey توسط شعبه‌ی «آستین» (Austin) استودیوی بازی‌سازی Arkane Studios ساخته می‌شود. این بازی یک اکشن اول‌شخص علمی-تخیلی است و اگر قسمت قبلی Prey را بازی کرده باشید، احتمالا کم و بیش از روند آن خبر خواهید داشت. این Prey جدید اسم‌اش تفاوتی با قسمت قبلی ندارد. شرکت بتسدا می‌خواهد مجموعه بازی‌های Prey را دوباره از ابتدا شروع کند.

در Prey نقش فردی را بر عهده می‌گیرید که قدرت‌هایی بیگانه به دست آورده است. داستان بازی در سال ۲۰۳۲ اتفاق می‌افتد. شما به عنوان فردی روی ایستگاه فضایی Talos I که پیرامون ماه گردش می‌کند، بیدار می‌شوید. اتفاقات زیادی در این ایستگاه فضایی روی داده است و همه چیز دگرگون شده. شما هم به تدریج و در طول بازی از این اتفاقات خبردار می‌شوید و برای بقا در ایستگاه فضایی، باید از هر ابزار و وسیله‌ای که دور و برتان می‌بینید، استفاده کنید.

می‌توانید در ادامه، تصاویر و تریلری از روند بازی Prey ببینید. اگر تریلر رونمایی بازی که در کنفرانس E3 بتسدا پخش شده بود را هم ندیده‌اید، پس از ویدیوی روند بازی، نگاهی هم به این ویدیو بیاندازید.

بازی Prey قرار است در سال ۲۰۱۷ میلادی روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

Prey_2016_08-04-16_001 Prey_2016_08-04-16_002 Prey_2016_08-04-16_003

‌‌‌‌‌‌

منبع: Gematsu

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه