رونمایی از Xperia XZ در شب بارانی تهران

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۰ دقیقه

بخش موبایل شرکت سونی شب گذشته گوشی Xperia XZ را رسما در ایران رونمایی کرد. پرچم‌دار جدید سونی با کلی قابلیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری جدید معرفی شد و نظر علاقه‌مندان به محصولات سونی را به سمت خودش جلب کرد. ما هم در دیجی‌کالا مگ این محصول را جعبه‌گشایی کردیم، نقد و بررسی‌اش را نوشتیم، آن را با گوشی Z5 Premium مقایسه کردیم و یک ویدیوی نگاه نزدیک هم از آن درست کردیم تا بتوانید از همه‌ی جهات با پرچم‌دار جدید سونی آشنا بشوید. البته «جیسون اسمیت» مدیر سونی موبایل خاورمیانه و آفریقا هم در مراسم شب گذشته حضور داشت و به سخرانی پرداخت. در ادامه می‌توانید متن سخرانی او را بخوانید و با سیاست‌های آینده‌ی این شرکت در منطقه و جهان بیش‌تر آشنا بشوید.

sony-mobile-xperia

جیسون اسمیت

زمان هیجان‌انگیزی است و من بسیار افتخار می‌کنم که ما به ارائه محصولات و خدماتی هوشمند و با قابلیت شخصی‌سازی فزاینده، برای مصرف کننده ادامه می‌دهیم. این‌ها تنها نمونه‌های نمایش فناوری نیستند بلکه  ارتباطات شما را کارآمدتر می‌کنند و شما را با یکدیگر مرتبط می‌سازند.

استراتژی آینده‌ی Sony Mobile ادامه‌ی ارایه محصولاتی است که در نزدیک‌ترین نقطه به شما مصرف‌کنندگان، قرار می‌گیرند. و دوستان عزیز، امشب من می خواهم این استراتژی آینده را با شما در میان بگذارم.

ما می‌خواهیم شما را برای انجام کارهای بیشتر توانمندتر سازیم و ارتباطات شما را سریع‌تر و راحت‌تر کنیم. ما می‌خواهیم با درک هوشمند  نیازها، فعالیت‌ها و رفتارهای شما از ارتباطات ساده فراتر برویم. این باور ماست که یک دستگاه «هوشمند» باید ارتباطات را بدون دردسر مقدور سازد و زندگی خوشایندی برای شما ایجاد کند.

من افتخار می کنم که  تلفن هوشمند پرچم‌دار جدیدمان، Xperia XZ، در ایران به شما معرفی می کنم.

از ماه پیش، زمانی که ما Xperia XZ را در نمایشگاه IFA در برلین به نمایش گذاشتیم، شاهد بازخوردهای مثبت و ابراز علاقه‌ی چشم‌گیری به این محصول بوده‌ایم.  Xperia XZ نگینی است بر تاج ما و پیشرفت بزرگی است که در تلفن‌های هوشمند ایجاد کرده‌ایم.

Xperia XZ با بهره‌گیری از تکنولوژی های پیشرفته سونی، شامل حسگر تصویر Exmor RS برای موبایل، لنز G و موتور پردازش تصویر BIONZ برای موبایل، به یکی از پیشرفته‌ترین دوربین‌ها در تلفن‌های هوشمند مجهز است. ما آن را فناوری ردیابی سه گانه تصویر نامیده‌ایم. شما به‌لطف این فناوری می‌توانید هر لحظه‌ای را به‌محض دیدن آن ثبت کنید؛ بدون هیچ‌گونه تارشدگی، در روز یا شب و با رنگ‌هایی واقعی.

Xperia XZ نه‌تنها مملو از فناوری‌های فوق‌العاده و قدرتمند است، بلکه بسیار زیبا طراحی شده و تناسبی کم‌نظیر بین طراحی، فناوری و شما، ایجاد می‌کند.

و حالا اجازه دهید نگاهی مختصر به بقیه‌ی محصولات هوشمندی که توسط Sony Mobile به شما ارایه می‌شوند، بیاندازیم. درحالی‌که ما برای نوآوری در محصولات در حوزه‌ی ارتباطات شناخته شده‌ایم، اکنون در مرحله‌ای پیشرفته از محصولات هوشمندمان هستیم که شما را قادر می‌سازند به‌شیوه‌ای  طبیعی‌تر و صمیمی‌تر تعامل کنید.  ما با این «محصولات هوشمند» در حال کاوش فرصت‌های نامحدود نوآوری در محصولات در فناوری ارتباطات هستیم.

Xperia Ear « گوشی دستیار شخصی » ما، محصول هوشمند Hands free است که شیوه‌ی جدید برقراری ارتباط را ارایه می‌کند.

 Xperia Ear به شما اجازه می‌دهد زمانی که در حال حرکتید یا به انجام چند کار مشغولید، بدون دخالت دست، ارتباط برقرار کنید و اطلاعات و راهنمایی‌های مفیدی ارایه می‌کند. Xperia Ear تعامل صوتی طبیعی و قابل اعتمادی را ارایه می‌کند و با عملکردی حسی و با اتصال بی‌سیم به تلفن هوشمند شما، به فرمان‌های صوتی پاسخ می‌دهد.

محصولات هوشمند دیگر Xperia ما، « Xperia Agent  و Xperia Projector »  همگام با کاوش امکانات بیشتر برای ایجاد فرصت‌های جدیدی در قلمرو تعامل با مردم، به تکامل خود ادامه می‌دهند.

در ادامه می‌توانید تصاویری از برنامه رونمایی گوشی جدید سونی را مشاهده کنید. همچنین امروز می‌توانید مصاحبه‌ی اختصاصی دیجی‌کالا مگ با جیسون اسمیت را در این رسانه‌ی آنلاین بخوانید. با ما همراه باشید.

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. Avatar حسین

    فقط نوت ۷ !!!
    امیدوارم هرچه زودتر موجود بشه.

    1. Avatar علی

      که منفجر بشه دوباره خخخخخخخخخخخخخ

  2. Avatar علی

    دوست دارم بدونم دلیل این که این گوشی اینقدر برای دیجی کالا مهم شده چیه؟! مثلا چرا در مورد الجی وی ۲۰ یا اچ تی سی ۱۰ و دیزایر هاش یا محصول هر برندی غیر از سامسونگ و اپل اینقدر مانور ندادین، قبول ،محصولات سامسونگ و اپل خیلی پر طرفدار ترن و به گفته ی خودتون محصولات خوبی هم میسازن اما سونی نه به اندازه ی این دو برند طرفدار داره و نه از نظر شما گوشی چندان خلاقانه و چشمگیری ساخته پس چرا اینقدر از این گوشی تو خبراتون مطلب میذارین و تو اکثرشون هم اون رو میکوبونین!؟؟
    به عبارت دیگه شما معمولا گوشی هایی رو هم به تحریریه میبرین هم نقد و بررسی میکنین هم فیلم از انباکس کردنش میذارین هم فیلم از رونماییش میذارین هم… که یا محصولات پر طرفداری باشن یا خیلی خوب باشن و لا اقل خودتون نظر خیلی مساعدی راجع بهشون داشته باشین که به نظر من هم کار خوبیه اما الان سونی چندان به اندازه ی سامسونگ و اپل طرفدار نداره و حتی کم تر از الجی و شاید اچ تی سی طرفدار داره و به گفته ی شما گوشی چندان انقلابی و خاصی هم تولید نکرده اما شما با این حال طوری سر و صداشو زیاد کردین که انگار در اصل قصد دارین سونی رو به بهانه ی نقد کردن محصولش بار ها و بار ها بکوبین و کم تر از انتظار بودن پرچمدار جدیدشو(چه واقعا کم تر از انتظار باشه چه نه) تو بوق کنین.
    نمیخام بد بین باشم ولی واقعا این موضوع این طور به نظرم میاد.

    1. محمد سماک محمد سماک

      هدف ما اینه که عدالت در مورد همه رعایت بشه. شما اجازه بده توی همچین فضایی نظرها داده بشن و تصمیم نهایی رو خود کاربران بگیرن. ممنون از اینکه نظرت رو با ما در میون گذاشتی.

    2. Avatar مهدی

      کی گفته سونی طرفدار نداره؟ سامسونگ اگه به درد می خورد اون بلا سر نوت ۷ نمی اومد! رابط کاربری سامسونگ خیلی سنگین و البته کسل کننده است! در ضمن اگه سونی به درد نمی خوره چرا از نظر کیفیت و عملکرد بین گوشی های اندرویدی اوله؟لطفا اول برید تحقیق کنید بعد نظر بدین! سامسونگ افتخار می کنه که لنز سونی رو استفاده می کنه! بعدشم فیلم های مقایسه سرعت عملکرد گوشی سونی xz و سامسونگ note 7 یا s7 رو دیدین؟؟؟

  3. Avatar سام

    کجا بود؟ میگفتید میرفتیم…

    1. Avatar ali.sh

      فقط اصحاب رسانه میتونستن برن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه