[به‌روز‌رسانی] هواوی از گوشی Mate 8 و تبلت M2 در خاورمیانه رونمایی کرد

۲۰ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
هواوی میت ۸

شب گذشته، شرکت هواوی در مدینه‌جمیرای دوبی از پرچمداران جدیدش یعنی گوشی میت ۸ و تبلت M2 در منطقه‌ی خاورمیانه رونمایی کرد.

پس از نمایشگاه CES 2016 که در شهر لاس‌وگاس برگزار شد، دوبی دومین شهر جهان برای میزبانی از پرچم‌داران جدید شرکت هواوی است. در این کنفرانس خبری، بیش از ۴۰۰ نفر از اصحاب رسانه (از جمله دیجی‌کالا مگ)، مهمان‌های ویژه و شرکای تجاری دعوت شده بودند.

Huawei_Mate_8_Dubai_Event_05

این مراسم با هنرنمایی کمدین معروف، Tony Abou Joude و سپس معرفی این دو دستگاه آغاز شد. مراسم با اجرای موسیقی زنده ویولنیست معروف، Hanine El Alam به پایان رسید.

در ابتدای مراسم، «جیاو جین» (Jiao Jian)، مدیر گروه کالاهای مصرفی شرکت هواوی در منطقه‌ی به روی صحنه آمد و از موفقیت‌های شرکت‌اش در خاورمیانه در سال ۲۰۱۵ سخن گفت. جین اعلام کرد که با معرفی این دو محصول پرچم‌دار، انتظار دارد که سال ۲۰۱۶، موفقیت‌های بیش‌تری هم در این منطقه کسب کنند.

Huawei_Mate_8_Dubai_Event_03

Jiao Jian مدیر گروه کالاهای مصرفی شرکت هواوی در منطقه‌ی خاورمیانه

هواوی میت ۸ اولین محصولی است که از تراشه‌ی اختصاصی جدید این شرکت با نام Kirin 950 استفاده می‌کند. طبق ادعای شرکت سازنده، این تراشه از لحاظ قدرت پردازشی، ۱۰۰ درصد و از لحاظ قدرت پردازش گرافیکی ۱۲۵ درصد سریع‌تر مدل سال گذشته، یعنی Kirin 925 است. از دیگر مزیت‌های رقابتی میت ۸، باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی‌اش است که طبق ادعای هواوی، می‌تواند به راحتی تا دو روز کامل شارژدهی کند. به علاوه، تنها با نیم ساعت شارژ شدن گوشی، می‌توان تا یک روز کامل از آن استفاده کرد.

این گوشی به طور پیش‌فرض از اندروید نسخه‌ی ۶.۰ استفاده می‌کند که به رابط کاربری EMUI 4.0 مزین شده است. مهم‌ترین قابلیت نرم‌افزاری‌ای که هواوی به این گوشی افزوده، امکان دفرگ کردن خودکار حافظه برای افزایش سرعت دستگاه است.

هواوی میت ۸

این گوشی به حسگر اثر انگشت هم مجهز شده است. مدل ۳۲ گیگابایتی این دستگاه با رم ۳ گیگابایتی و مدل ۶۴ گیگابایتی آن هم با ۴ گیگابایت رم به بازار عرضه می‌شود.

میت ۸

میت ۸ به نمایشگری ۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل مجهز شده و از یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت دستگاه و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو بهره می‌برد.

دوربین

این گوشی در بازارهای اروپا، خاورمیانه، جنوب شرق چین، جنوب آفریقا و مکزیک عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است شرکت هواوی، حدود ۱۰ روز پیش در خلال نمایشگاه CES 2016 از میت ۸ رونمایی کرده بود. در ادامه می‌توانید نگاهی به مشخصات فنی این گوشی داشته باشید.

هواوی

لازم به ذکر است که گوشی هواوی میت ۸ در نمایشگاه CES 2016 توانست عنوان برترین گوشی را از وب‌سایت‌های Engadget، TechRadar، Android Authority، Android Central، Tom`s Hardware و Expert Review دریافت کند.

مشاهده‌ی محصول در دیجی‌کالا

محصول دوم، تبلت جدید هواوی M2 است که با همکاری شرکت Harman/Kardon برای علاقه‌مندان به دنیای صوتی و تصویری ساخته شده است.

Huawei_MediaPad_M2_Introduction_01

برای مشاهده‌ی ویدیوی معرفی هواوی مدیا پد M2 بر روی تصویر بالا کلیک کنید

این تبلت ۱۰ اینچی از فناوری صوتی Clari-Fi استفاده می‌کند که می‌تواند صدایی شفاف‌تر، عمیق‌تر و باکیفیت‌تر تولید کند.

Huawei_Mate_8_Dubai_Event_04

More_in_Digikala

‌مسابقه‌ی عکاسی FindThe8

با معرفی میت ۸، هوای یک مسابقه‌ی عکاسی با نام «۸ را پیدا کنید» برگزار کرده است. هواوی از کاربران خواسته تا از تمام اعداد ۸ که در زندگی روزمره می‌بینند، عکاسی کرده و با هشتگ #FindThe8 آن را به اشتراک بگذارند. به برنده‌ی این مسابقه، یک دستگاه گوشی Mate 8 هدیه داده خواهد شد.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar سرزده

    سلام
    از لحاظ طراحی ساخت نسبت به مدل های قبلی خیلی متفاوت کار شده
    اگه البته این گوشی که الان معرفی کردید با قیمت مناسب در ایران توزیع بشه ، خیلی عالیه
    ممنون از مقالتون

  2. Avatar آندروید

    واقعا ارزششو داره
    امیدوارم تا برسه ایران قیمت هاش نجومی نزنه بالا

  3. Avatar ممد

    انشاالله به برداشته شدن همه تحریما کم کم پای برندایه ناب دنیا تو کشور بازشه خوده اپل و مایکروسافت که اعلام کردن ما خیلی علاقه داریم بیایم و وزیر افتصاد کره هم اعلام حضور کرده ناگفته نماند که امروز خبری خوندم برند ملتبر شیامویی تو ایران دفتر زده نمایندگی زده یه چیزی خلاصه زده.

  4. Avatar ابراهیم

    بروز رسانی زمان ارائه ی رسمی این محصول از طریق دیجیکالا رو هم به این خبر لحاظ کنید.

  5. Avatar کیارش

    واقعا گوشی جالبی به نظر میاد فقط امیدوارم بر خلاف آنر و میتS که قیمتاشون به برند های سامسونگ نزدیکه (بالاس) قیمتش مثله یه سال پیش سنت شکن و مناسب باشه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه