مراسم رونمایی LG G5 در ایران؛ قیمت مشخص شد

۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه

بعدازظهر جمعه ۱۰ اردیبهشت‌ماه برای ال‌جی، روز بسیار خاصی بود. روزی که این شرکت کره‌ای بعد از گذشت یک سال از عرضه‌ی G4، پرچم‌دار جدیدش موسوم به G5 را وارد ایران کرد؛ رقیبی سرسخت برای Galaxy S7 Edge و HTC 10 که قرار است با قیمت دومیلیون و ۱۰۰ هزار تومان وارد ایران شود. البته این قیمت مربوط به بسته‌ی Limited Edition گوشی است که شامل کاور هوشمند، ماژول دوربین و یک محافظ صفحه‌نمایش هم می‌شود.

LG_G5_Event_in_Iran_01

هتل پارسیان آزادی، جایی بود که LG برای پرده‌برداری از پرچم‌دار جدیدش انتخاب کرد. قبل از ورود به محل برگزاری برنامه، انتظار یک رونمایی متوسط مانند رونمایی G3 و G4 را از LG داشتیم، اما هنگامی‌که برنامه شروع شد، معادلات تغییر کرد.

برنامه شباهت بسیاری به رونمایی اصلی این گوشی در بارسلونا داشت. بعد از به نمایش گذاشتن یک فیلم در رابطه با جی۵، M.K Lee مدیر موبایل ال‌جی روی صحنه ظاهر شد.

“آیا دنیای فناوری به انتها رسیده است؟ در LG ما این‌چنین فکر نمی‌کنیم چراکه معتقدیم بهترین‌ روزهای گوشی‌های هوشمند، همچنان ادامه دارد، به همین دلیل با دوستانمان روی شعار سرگرمی بیشتر، زندگی بهتر به توافق رسیدیم”

ناگهان صدای باد، درون سالن را فراگرفت و از پشت‌صحنه یک پهپاد LG G5 را به دستان M.K Lee رساند.

“تیم تولید به این گوشی لقب یک شهربازی تمام‌عیار را داده است. G5 در این راه تنها نیست و دوستانی دارد. اما این تنها ابتدای راه است چراکه قراراست ما با معرفی همکاران و دوستان بیشتر الگوی جدیدی به نام زمین بازی ال‌جی را در اکوسیستم خود ایجاد کنیم. درحقیقت LG G5 و دوستان‌اش آمده‌اند تا کاربران لذت سرگرمی را با به‌روزترین فناوری‌های روز نظیر واقعیت مجازی و دوربین ۳۶۰ درجه تجربه کنند.”

بعد از مدیر موبایل ال‌جی «یاشار پورسیستانی»، مدیر ارشد آموزش موبایل ال‌جی به روی صحنه آمد و توضیحاتی درمورد این محصول ارایه کرد. «مزدک ابراهیمیان»، مدیر محصول مدیا پردازش هم از جمله افرادی بود که روی صحنه آمد و از تجربه کاربری خود با G5 گفت.

یک  گوشی ماژولار، شاید این لغت بیش از ۱۰ بار در برنامه‌‍ رونمایی LG G5 تکرار شد، شاید به خاطر اینکه ال‌جی در پرچم‌دار جدیدش تمرکزش را روی ماژول‌های G5 معطوف کرده است. LG G5 از یک صفحه‌نمایش ۵٫۳ اینچی با دقت ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بهره می‌برد که تراکم پیکسلی بیشتری در مقایسه با G4 دارد. این گوشی از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ بهره می‌برد و چهار گیگابایت رم برای آن در نظر گرفته شده است. ال‌جی دو دوربین در قسمت پشتی دستگاه برای G5 در نظر گرفته است. یکی از دوربین‌ها ۸ مگاپیکسل کیفیت دارد که از زاویه دید عریض ۱۳۵ درجه بهره می‌برد. دوربین بعدی هم ۱۶ مگاپیکسلی است. از این دوربین‌ها می‌توان به شکل مجزا هم استفاده کرد. با یکی از دوربین‌ها می‌توانید عکس‌هایی با زاویه دید عریض بگیرید. ال‌جی برای دوربین سلفی این دستگاه از سنسوری ۸ مگاپیکسلی کمک گرفته است. LG G5 با باتری ۲۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی، همانند G4 با ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه می‌شود و از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند. این تلفن هوشمند قرار است به‌صورت رسمی  با قیمت تقریبی دو میلیون و ۱۰۰ هزار تومان از تاریخ ۱۱ اردیبهشت در ایران عرضه شود.

Digi_Buy_Label5

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۹ دیدگاه
  1. Avatar کامیار

    جنس بدنه که مثل گوشی های هواوی و چینی از پلاستیک با پوشش و ظاهری فلزی است که بر اثر خراش و سایش نمای مستهلک و زشتی پیدا میکنه, یکی از ایرادات طراحی و کیفی این گوشی است….

    1. Avatar badboy

      داداش اون پلاستیک نیست یه لایه از بتونه هست که به روش microdizing رنگ شده و اینم دلیل داشته الجی از آلمینیوم LM201b استفاده کرده که خودش رنگ نمیشه و رنگ جذابی هم نداره ولی مقاومت بالا و وزن کمی داره به همین دلیل اون روکش رو کشیده روش که رنگ بگیره به خودش ولی درسته خش میوفته چیز عادیه

  2. Avatar کامران

    این گوشی جدید ال جیG5 اشکالات زیادی از نظر طراحی داره و در استفاده روزمره با این اشکالات زیاد مواجه میشید مثل پخش نور بک گراند در محیط تاریک و فاصله و شکاف مشهود و آزاردهنده بخش جداشونده از گوشی و….

    1. Avatar badboy

      داداش نمیخوای میتونی نخری فن سامسونگی هر دفعه میای از این گوشی ایراد میگیری شما نخر بعدم هیچ گوشی بی عیب نیست

  3. Avatar Arman

    عالیه ولی یه کم گرونه

  4. Avatar محمد

    ایول به الجی واقعا خوشم اومد ایولا.

  5. Avatar کامران

    گرونه….

    1. Avatar محمد

      هر چی باشه از s7 ارزون تره تازه چند تا وسیله اضافیم روشه.

  6. Avatar badboy

    آقا خسته نباشید ولی این های فای پلاس رو تو سایت اضافه نمیکنید؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه