روی کنسول بازی خود لگو بسازید؛ تریلر LEGO Worlds منتشر شد

۲۶ مهر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

حتی اگر اهل بازی‌های ویدیویی هم نباشید، مطمئنا گوش‌تان به اسم «ماین‌کرفت» خورده است؛ بازی‌ای که میلیون‌ها نفر را با مکانیک‌های ساخت و سازش حسابی سرگرم کرده است. سبک ماین‌کرفت هم تا به حال شرکت‌های زیادی را به سمت خودش جذب کرده است؛ طوری که برای مثال شرکت اسکوئر انیکس، دقیقا با الهام از روی ماین‌کرفت، بازی Dragon Quest Builders را ساخته است. شرکت بازی‌سازی «برادران وانر» هم چند وقت پیش از ساخت یک بازی لگویی با مکانیک‌های ماین‌کرفت خبر داده بود. طبق خبری که به تازگی منتشر شده، بازی LEGO Worlds قرار است در بهمن ماه امسال وارد بازار شود.

بازی لگویی LEGO Worlds، دنیای بزرگ را در مقابل بازی‌کننده‌ها قرار می‌دهد؛ دنیایی که دقیقا مثل ماین‌کرفت، بازی‌کننده‌ها می‌توانند در آن و با استفاده از لگو، همه چیز بسازند.

lego-worlds-2

با این حال برخلاف ماین‌کرفت، قرار است LEGO Worlds هم‌چنین شخصیت‌ها و موجوداتی بانمک و لگویی را در خودش جای دهد. بازی‌کننده‌ها در این بازی، سعی می‌کنند تا به شخصیت‌های لگویی مختلف کمک کنند و د نهایت تبدیل به یک Master Builder شوند. در دنیای لگو، به کسانی که به درجه‌ی استادی در ساخت لگو می‌رسند، Master Builder می‌گویند.

بازی LEGO Worlds در کنار اینکه محیطی آزاد دارد، مراحل مختلفی را هم به بازی‌کننده می‌دهد. بازی‌کننده‌ها باید در طول بازی، به شخصیت‌های مختلف کمک کنند. این مراحل، از کمک به یک شاه برای پیدا کردن شمشیرش گرفته تا دفاع از یک مزرعه در مقابل زامبی‌ها را شامل می‌شوند.

بخش آنلاین LEGO Worlds این امکان را فراهم می‌کند تا بازی‌کننده‌ها بتوانند با یکدیگر به ساخت و ساز مشغول شوند.

می‌توانید در ادامه، تریلر و تصاویر بازی را ببینید. بازی LEGO Worlds در روز ۲۱ فوریه‌ی سال ۲۰۱۷ روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: AllGamesDelta

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar امیر اسدی

    coco land رو بسازیم توش

  2. Avatar محمدعلي بهراميان

    امکان عرضه اش برای اندروید و ios هست ؟
    چون ماینکرفت عرضه شد برا این دو سیستم عامل

  3. Cp.Mahdi Cp.Mahdi

    “روی کنسول بازی خود لگو بسازید؛”
    ینی pc کنار گذاشته شده؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه