رکورد تعداد بازی‌کننده‌های همزمان استیم به دست Battlegrounds شکسته شد

۴ مهر ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds

بازی Battlegrounds یکی پس از دیگری رکوردهای مختلف صنعت بازی را به اسم خودش ثبت می‌کند. این بازی که حتی نسخه‌ی نهایی آن هنوز هم عرضه نشده، توانسته است رکورد بیشترین تعداد بازی‌کننده‌ی همزمان را روی استیم بشکند. دیروز، یعنی روز۱۶ سپتامبر، بیش از ۱ میلیون ۳۰۰ هزار نفر به صورت همزمان مشغول بازی کردن Battlegrounds بوده‌اند.

این اعداد و ارقام بیش از هر چیز نشان از این موضوع دارند که Battlegrounds بی وقفه در حال رشد است.

رکورد قبلی به دست بازی Dota 2 بود. در ماه مارس سال گذشته ۱ میلیون و ۲۹۱ هزار و ۳۲۸ به صورت همزمان مشغول بازی کردن Dota 2 بودند. با این حال، بازی Battlegrounds توانسته است با ثبت رقم ۱ میلیون ۳۴۸ هزار و ۳۷۴ نفر اسم خودش را به عنوان محبوب‌ترین بازی حال حاضر استیم ثبت کند.

این اعداد و ارقام بیش از هر چیز نشان از این موضوع دارند که Battlegrounds بی وقفه در حال رشد است. هفته‌ی گذشته بود که تعداد بازی‌کننده‌های همزمان Battlegrounds از یک میلیون نفر روی استیم گذشت و می‌بینیم که دیروز، این بازی رکورد Dota 2 را هم شکسته است.

بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که برای بازی کردن Battlegrounds، حتی در همین حالت آزمایشی و ناتمام، باید ۳۰ دلار پرداخت کنید؛ در صورتی که بازی کردن Dota 2 کاملا رایگان است. آخرین آمارها از فروش ۱۰ میلیون نسخه‌ای Battlegrounds گفته بودند.

قرار است بازی Battlegrounds تا پایان سال جاری میلادی روی کنسول ایکس‌باکس وان هم عرضه شود. مایکروسافت شخصا وظیفه‌ی انتشار و توزیع نسخه‌ی ایکس‌باکس وان این بازی را بر عهده گرفته است.

منبع: GameSpot

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar Mohamad

    سلام این بازی واسه ps4 نمیاد ؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه