رکورد خرید درون برنامه‌ای با خرید استون مارتین DB5 شکسته شد

۲ آبان ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سرویس اپل پی (Apple Pay) به عنوان راهی سریع و آسان برای انجام پرداخت‌ها در نظر گرفته می‌شود. ایده‌ پشت این سرویس هم براساس استفاده از گوشی‌تان به جای حمل کارت استوار است. در واقع بدون درآوردن کیف پولتان از طریق نگه داشتن گوشی در کنار پایانه می‌توانید پرداخت‌تان را با این سرویس انجام دهید.

البته استفاده از اپل‌ پی برای خرید‌های درون‌برنامه‌ای اپ‌ها هم به کار می‌رود. اخیرا خبری پخش شده که واقعا تعجب برانگیز است. ظاهرا گران‌قیمت‌ترین خرید دورن‌برنامه‌ای که تا به حال یک نفر از درون یک اپ داشته ثبت شده است. ارزش این خرید یک میلیون دلار است. سوال اینجاست یک میلیون دلار برای خرید درون‌برنامه‌ای چه چیزی؟ ظاهرا یک استون مارتین DB5.

خریدار این خودرو که نخواسته نامش فاش شود تصمیم گرفته یک استون مارتین DB5 متعلق به سال ۱۹۶۴ را از طریق اپل پی و از یک حراجی خریداری کند. دسترسی به این حراج هم ظاهرا از طریق اپ شبکه ‌اجتماعی Vero بوده است. به هر حال به نظر می‌رسد چنین خرید گران‌قیمتی هم برای اپل بسیار خبر خوبی باشد و بتواند از طریق آن اعتبار این پلتفرم پرداخت را نشان دهد و هم برای فروشنده‌های خودروهای کلاسیک خبر هیجان انگیزی باشد.

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه